آرموو

ساخت وبلاگ

ابزار وجود یا جرأت ورزی به این معنی است که فرد بتواند از حق و عقیده خود بدون تجاوز به حق و عقیده دیگران حمایت کند. این مهارت به فرد اجازه می دهد بدون به کار بردن هر گونه خشونت، پرخاشگری و تجاوز به حقوق دیگران، بتواند ضمن احترام به حقوق دیگران، به شیوه ای بسیار معقول، آرام، آزادانه و با اعتماد به نفس کامل، عقاید، احساسات و خواسته های خود را درباره ی یک موقعیت صادقانه ابراز کرده و از حقوق خود دفاع کند، بدون اینکه به شأن فردی و اجتماعی اش لطمه ای وارد شود.

 

کودکانی که نمی توانند خواسته ها و نظرات خود را بیان کنند سرخورده خواهند شد. آن ها وقتی احساس طرد شدن یا ناراحتی و عصبانیت می کنند، به جای بیان احساسات و نظرات خود، کناره گیری یا پرخاشگری می کنند. آموزش جرأت ورزی تکنیکی است که از طریق آن افراد می آموزند چگونه آرام باشند و در موقعیت های متفاوت اجتماعی، به طور مناسب و خوشایند ارتباط برقرار کنند.

 

برای آموزش قاطعیت به کودک، می توانیم از مثال حیوان ها استفاده کنیم:

 

مرحله  اول:ماسک سه حیوان(گرگ، لاک پشت و اسب) را تهیه کرده و ابتدا در مورد ویژگی های هر کدام از آن ها با بچه ها صحبت کنید.

 

به نظر شما اگر کسی لاک پشت را اذیت کند، او چه کار می کند؟

به نظر شما اگر کسی گرگ را اذیت کند او چه کار می کند؟

 

به نظر شما اگر کسی اسب را اذیت کند او چه کار می کند؟

 

مرحله دوم: پیامد رفتار هر یک هر یک از این سه حیوان را بررسی کنید.

 

لاک پشت: از حق خود دفاع نمی کند. همیشه ناراحت است، چون همه از او سؤاستفاده می کنند.

گرگ:همه از او می ترسند و از او دوری می کنند. چون دوستش ندارند، تنها می ماند.

اسب:در عین حال که از حق خود دفاع می کند، به کسی آزار نمی رساند . همه دوستش دارند و دوستان زیادی دارد.

 

مرحله سوم: به کودکان آموزش می دهیم که رفتار ما انسان ها هم مانند این سه حیوان است. برخی از افراد رفتاری مانند گرگ، برخی رفتاری مانند لاک پشت و برخی رفتارشان مثل اسب است.

 

۱)رفتار لاک پشتی(منفعلانه):

 

افرادی هستند که کاملا مطیعانه رفتار می کنند. اشخاص منفعل اغلب از تعارض و طرد شدن می ترسند. آن ها بر این باورند که اگر به اندازه ی کافی با شخصی که پرخاشگرانه رفتار می کند، مدارا کنند، شخص پرخاشگر بالاخره به رفتارش پی خواهد برد و دست از کارش بر می دارد. این افراد به تمام درخواست های دیگران عمل می کنند و هیچ کاری را در جهت احقاق حق خود انجام نمی دهند. افراد منفعل از تعارض اجتناب می کنند که این کارشناس باعث خشنودی دیگران می شود. عزت نفس خود را از دست می دهند و احساس فزاینده ی خشم و آسیب را در خود جمع می کنند.

 

۲)رفتار گرگی(پرخاشگرانه):

افراد پرخاشگر تسلط بر دیگران را از طریق واکنش های تند کلامی یا فیزیکی به دست می آورند. آن ها چون پیشبینی می کنند که مورد حمله واقع شوند، از خود واکنش های پرخاشگرانه نشان می دهند. آن ها کنترل خشم ندارند و با هر تلنگری منفجر می شوند و رفتار های ناشایست از خود بروز می دهند.

 

۳)رفتار اسبی(قاطعانه):

 

افراد قاطع بدون اینکه حقوق دیگران را پایمال کنند، از حقوق خود با رفتار مناسب و بدون پرخاشگری دفاع می کنند. حرف هایشان غیر تهاجمی و با جسارت بیان می کنند.

 

فعالیت: هر یک از حیوان های زیر هنگام عصبانیت و ناراحتی چه کار می کنند؟ پیامد رفتارشان چیست؟ به نظر شما رفتار کدام یک بهتر است.

 

فعالیت: هر یک از موقعیت های زیر را برای بچه ها نمایش دهید تا آن ها حدس بزنند، چه نوع رفتاری است.

 

 

مثال: ممکن است در این درس به من کمک کنی؟… به من چه خودت باید بخوانی! (نشانه رفتار گرگی)

 

قدرت نه گفتن

ما به دنیا نیامدیم تا آرزوها و خواسته های دیگران را برآورده کنیم، چرا که گاهی نیاز ها و خواسته های خود ما هم اهمیت بسیار زیادی دارد. ما تنها تا جایی می توانیم با دیگران همراه باشیم و رضایت آنان را به دست بیاوریم که حقوق خودمان را پایمال نکنیم و از اهداف خود دور نشویم.

 

برخی از والدین به فرزندان خود می آموزند که همیشه باید به حرف بزرگ تر ها گوش کرد و همیشه حق با بزرگتر ها است. این آموزش کاملا اشتباه است. کودک باید یاد بگیرد که گاهی هم به خواسته های دیگران  باید نه بگوید، چون در غیر این صورت خود را تسلیم هر نوع خواسته ی بیمار گونه و آزار دهنده ای کرده است.

 

راهنمای نه گفتن: برای چه کار هایی باید نه بگوییم

 

وقتی از ما خواسته می شود مسایلی را از والدین خود پنهان کنیم

وقتی خوراکی از طرف یک فرد ناآشنا به ما تعارف می شود

وقتی کسی کار خطر ناک به ما پیشنهاد می کند

 

وقتی که از ما می خواهند تا افراد غریبه همکاری کنیم

 

جرأت ورزی به کودکان، روش ها و آموزش ها

 

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره کودک,مشاوره روانشناسی, نویسنده : armoo armoo بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت: 15:22

کسانی که سال ها است در سرمایه گذاری بر ارز های دیجیتال فعالیت دارند می دانند که توییتر نقش بسیار مهمی در علاقه مند کردن افراد به ارز های دیجیتال داشته است. بسیاری از محققان ارز دیجیتال با پیشبینی هایشان توانستند کاربران بسیار زیادی که در توییتر فعالیت داشتند را به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مجاب کنند. این نوع از مارکتینگ برای ارز های دیجیتال را همانند ادبیات دوره ۱۷۷۴ و کتاب های گوته مقایسه کردند، زیرا در آن دوران جوانان پس خواندن رمان های گوته مانند نقش اصلی آن رفتار می کردند و حتی این موضوع بر نوع لباس پوشیدنشان تأثیر داشت اما قضیه به این موضوع ختم نشد زیرا افراد بسیار زیادی از این داستان استفاده کردند و شروع به فروش وسایلی همچون بشقاب های و فنجان های چوبی ای که در این رمان گفته شده بود کردند و پول بسیار زیادی به جیب زدند. نکته مهم آن است نویسندگان می توانند نقش اساسی را در روند بازاریابی یک محصول داشته باشند.

 

چرا توییتر؟

 

همانطور که می دانیم تنها شبکه اجتماعی که هر فرد می تواند راجع به مواضیع مختلف به گفتگو بپردازد شبکه اجتماعی توییتر است. افرادی که در این شبکه اجتماعی حضور دارند با افرادی که در اینستاگرام و فیس بوک فعالیت دارند بسیار متفاوت هستند. افراد فعال در شبکه اجتماعی توییتر یا نویسنده هستند و یا خواننده هایی که حوصله خواندن دارند. تمام تحلیلگران معروف ارز های دیجیتال در توییتر فعالیت دارند و با نوشته های خود توانستند کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کنند.

 

به پیشبینی های تحلیلگران چقدر می توان اطمینان کرد؟

 

تحلیلگران معروف زیادی در توییتر فعالیت دارند که پیش بینی هایشان به حقیقت تبدیل شده است. اما باید گفت طبق استراتژی از پیش تعیین شده ای گروه ها یا همان قبیله های مختلف ارز دیجیتال سعی بر تخریب یکدیگر دارند به طور مثال تحلیلگری که در قبیله بیت کوین است با نوشته هایش سعی بر تخریب بیت کوین کش دارد. و یا قبیله اتریوم در حال جنگ با قبایل EOS ، Tron و Tezos است. ولد کاسته با “رهبری اندیشه حقوقی” غیر متا و ترولینگ خود، صورت مجرد توانسته است ریسک های بازار دیجیتال و آماری تقریبا دقیق درباره سقوط ارزشی و یا صعود آن ارائه دهد.

 

تحلیل گران معروف ارز های دیجیتال در توییتر

 

جان مک آفی است که با پش بینی های دیوانه کننده ای که در توییتر خود منتشر میکند بسیار شهرت پیدا کرده است او پیشبینی کرده بود که در سال ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین به پانصد هزار دلار خواهد رسید اما همانطور که می دانید در اویل سال ۲۰۲۰ سقوط بسیار غافل گیر کننده ای به تمام ارز های دیجیتال وارد شد و قیمت بیت کوین را به کانال ۵۰۰۰ دلار رساند. باید دید که آیا تا پایان سال و بعد از گذراندن هاوینگ که در اردیبهشت اجرا می شود آیا پیش بینی مک آفی درست از آب در می آید.

 

پاتا(pata) که فعالیت های قدیمش را با نام مستعار crypToBanger می داد نیز یکی دیگر از تحلیگران ارز دیجیتال در توییتر است او مدتی در توییتر معامله گر بدنامی بود. اما در حقیقت پاتو توانسته است با فرصت های فوق العاده خرید و سرمایه گذاری را به افراد نشان دهد.

 

نبراسکان گونه (NebraskanGoone) یکی از کار آفرینان ارز دیجیتال و از جمله تحلیگران فعال در توییتر است. او اغلب نمودار های تحلیلی بسیار جالبی را برای کابران به اشتراک می گذارد.

 

 

FlibFlib با فعالیت مستمر در توییتر و کانال تلگرامی خود توانسته است توسط کابران محبوب شناخته شود و تحلیل هایش بازده بسیار زیادی داشته باشد. او همچنین به عنوان جایزه هر هفته یکی از گزارشات کابران را در بازنشر می کند.

 

کلام آخر:

 

اگر یکی از علاقه مندان ارز های دیجیتال هستید توصیه می کنیم این توییت ها را جدی بگیرید اما تحلیلگران مشهور این صنعت را دنبال کنید تا خدایی ناکرده ضرر آنچنانی نبینید. باید گفت هیچکس نمی تواند پیشبینی دقیقی بر آینده ارز های دیجیتال داشته باشد و این کاملا طبیعی است زیرا هنوز ماشین زمان ساخته نشده است.

 

توییتر، موشکی که سوخت ارز دیجیتال را تأمین می کند

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 189 تاريخ : سه شنبه 27 اسفند 1398 ساعت: 21:47

هر هفته کمپانی metal pay از کاربران خود می خواهد از یک شخص معروف در زمینه ارز های دیجیتال سؤالاتی بپرسند، مدیران این کمپانی با حذف بخش سؤالات شخصی، مهمترین سؤالات را انتخاب می کنند تا از آن فرد بپرسند و جواب آن را در قالب مقاله برای افراد علاقه مند به ارز های دیجیتال منتشر می کنند. در این مقاله از آرموو  نگاهی داریم به سؤالاتی که این کمپانی از اریک فینمن، کارآفرین و سرمایه گذار ۲۱ ساله مستقر در واشنگتن داشته است. اریک با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ دلاری در بیت کوین در سال ۲۰۱۱ ، اولین قدم خود را به سمت ارز های دیجیتال برداشت. او در سن ۱۸ سالگی به جوانترین میلیونر Bitcoin در جهان تبدیل شد و به عنوان نوجوان تأثیرگذار مجله TIME شناخته شد.

 

۱)سخت ترین چالشی که در صنعت ارز دیجیتال با آن رو به رو بوده اید چیست؟

من در دنیای فناوری با افراد خلاق زیادی آشنا شده ام. متأسفانه، هنوز یک سری از سرمایه گذاران قدیمی بسیار برجسته وجود دارد که در برابر تغییر مقاومت دارند. در ارز های رمز نگاری شده می بینید که افرادی در روشهای قدیمی خود گیر کرده اند و از سازگاری با روش های جدید و استفاده از تکنولوژی های روز خود داری می کنند. شما می توانید تمام تلاش خود را بکنید تا مردم از عقاید عقب مانده خود دور شوند، اما اغلب آنها مسیر قبلی خود را پیش می گیرند. این افراد باعث آسیب در روند ارز های دیجیتال می شوند و چالش های زیادی را ایجاد می کنند با وجود این، من اطمینان دارم که خلاق ترین افراد در پایان پیروز خواهند شد.

 

۲)جالب ترین مکانی که تاکنون بازدید کرده اید چیست و چرا؟

 

در سرتاسر جهان مکان های زیبای زیادی از مناطق روستایی تا شهری وجود دارد، اما یکی از مکانهایی که در ذهنم ماندگار شده است سنگاپور است. در سنگاپور همه مردم به فکر آینده هستند و می خواهند از ابزار هایی استفاده کنند که مسیر رو به پیشرفتی داشته باشد، برایم جالب بود دیدن افرادی که به ارز های دیجیتال علاقه زیادی داشتند و متمایل به سرمایه گذاری در آن بودند.

 

۳)گنجایش در صنعت بلاک چین برای شما چه معنایی دارد؟

 

از ابتدا، ارز های دیجیتال افرادی که سرمایه گذاری زیادی می کنند در بخش افراد تازه وارد را از دور خارج کنند تا خودشان در اولویت باشند. هر چه میزان گنجایش در بلاک چین دستخوش تغییر شود افراد بیشتری وارد این صنعت می شوند و سرمایه گذاری تنها به تعداد محدودی از افراد خلاصه نخواهد شد.

 

۴) اگر قرار بود امروز با ۵ میلیون دلار دارایی بازنشسته شوید، برای آینده خود چه می کردید؟

 

اگه بخوام صادق باشم باید بگویم برایم خیلی خسته کننده است. نمی دانم شاید ورزش اسکی روی آب را انتخاب کنم یا موسیقی گوش کنم. در هر صورت دنیای ارز های دیجیتال می تواند دنیا را در آینده تغییر دهد و من می خواهم سرمایه گذاری در آن را ادامه دهم.

 

۵)دوست داشتید در چه شغلی مشغول به کار باشید؟

 

من دوست دارم وقت خود را برای شروع یک بنیاد خیریه چند منظوره اختصاص دهم که به افراد نیازمند کمک می کند. و اکنون با همکاری ناسا بخشی از ثروتم را به robotic exo-skeleton اختصاص داده ام تا در مورد ربات های اسکلتی که به ناتوانان جسمی کمک بزرگی می کند تحقیقات و عملیات لازمه را انجام دهند.

 

۶)به نظر شما بزرگترین پیشرفت بلاک چین در سال ۲۰۲۰ چه خواهد بود؟

 

به نظر می رسد  که ویروس کرونا امسال بلاک چین را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد. ما در حال تجربه جدیدی هستیم، اما به نظر من این محاکمه جدید برای دنیای ارز های رمز نگاری شده است. من انتظار دارم که تکنولوژی و کاربران در نهایت قوی تر از همیشه ظاهر شوند. در نهایت امیدوارم ساتوشی ناکاموتو(بنیان گذار ناشناس بیت کوین) از این ویروس خطر ناک جان سالم به در برد.

 

منبع:۶ سؤال از اریک فینمن، میلیونر نوجوان بیت کوین

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 18:51

دغدغه تمام سرمایه گذاران بیت کوین این است آیا قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ همانطور که پیش بینی شده است افزایش خواهد یافت یا خیر؟ طی چند روز گذشته با کاهش نا به هنگام و شوکه کننده بیت کوین و ورود آن به کانال ۵ هزار دلار اکثر سرمایه گذاران را دچار تردید در باب افزایش قیمت بیت کوین و سابر ارز های دیجیتال کرده است. هیچکس نمی تواند پیش بینی دقیقی راجع به ارز ها دیجیتال داشته باشد اما بنا به گفته علمی و بنا به تجربه محققان عملکرد بلاک چین در یک دهه اخیر تغییرات زیادی را خواهد کرد. افزایش سختی استخراج که بر روند استخراج بیت کوین را بسیار کند تأثر بسیار زیادی می گذارد از عواملی که به طور حتم قیمت بیت کوین را افزایش خواهد داد.

 

تغییرات بلاک چین در سال ۲۰۲۰

 

به طور خلاصه باید گفت طی یک دهه آینده ما شاهد بلاک چینی هستیم که مقیاس پذیرتر باشد و ویژگی حریم شخصی بیشتری دارد. با پیشرفت تکنولوژی در چند سال آینده مردم ارز های دیجیتال را بیشتر استفاده خواهند کرد و پلتفرمی که دارای حریم شخصی و ایمنی بیشتر باشد از اهمیت بالایی بر خوردار است، به همین خاطر ممکن است در سال های آینده بانک های دولتی و مؤسسات وارد بازار ارز های دیجیتال شوند.

 

مقیاس پذیری و حریم خصوصی

در سال ۲۰۲۰، بسیاری از محققان معتقدند که دو راه حل برای پیشرفت لایه ها به وجود خواهد آمد یا زنجیره های جدیدی ظاهر می شوند که توان معامله را با چندین مرتبه افزایش می دهد. هنگامی که بلاک چین با چندین دستورالعمل مقیاس پذیری بیشتری پیدا کند، می بینیم که برنامه های جدید برای ارز های دیجیتال به وجود می اید که موجب توسعه هر چه بیشتر ارز های دیجیتال می شود. بلاک چین به طور باید روند ایمنی سازی و حریم خصوصی را بیشتر تقوت کند تا کاربران با اطمینان بیشتری دارایی خود را در آن مبادله کنند.

 

به گفته برایان آرمسترانگ در سال ۲۰۲۰ اتفاق زیادی در ارز های دیجیتال رخ خواهد داد که قابل توجه ترین پیش بینی های وی شامل موارد زیر است:

 

۱)استفاده از پهن باند جایگزین مودم های ۵۶k ، یک راه حل مقیاس پذیر برای پشتیبانی از روش های جدید ارز های رمز نکاری شده است که تا سال ۲۰۳۰ حدود یک میلیارد کاربر را می تواند جذب کند.

 

۲)یکی از شبکه های غالب، یک راه حل حفظ حریم خصوصی را جایگزین خواهد کرد، و فرایند فعلی تکمیل معامله را با تکنولوژی بیشتری ارائه خواهد داد، دقیقاً مانند HTTPS که HTTP را برای مرور اینترنت و ارتباطات ضروری کرده است.

 

۳)شرکت های(استارت آپ ها) نوپا عواملی هستند که در زمینه ارز های دیجیتال با پیشرفت زیادی رو به رو خواهند شد و دستاورد های بسیاری را به همراه خوهند داشت.

 

 

۴)صرافی های غیر متمرکز dApps و حتی DEX به کاربران اجازه می دهد تا بطور مستقیم از کیف پول های خود تراکنش های شان را انجام دهند و این مورد می تواند اطمینان کاربران را بیشتر کند. روند رو به رشد این نوع صرافی های غیر متمرکز در آینده بیشتر خواهد بود.

 

منبع:چه آینده ای در انتظار ارز های دیجیتال است؟

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 16:47

این بیماری مرموز با شیوع سریع خود تقریبا تمام جهان را با خود درگیر کرده است و باعث آشفتگی در بازار بورس سهام شده است. هفته گذشته وال استریت بدترین روز خود در یک دهه اخیر را پشت سر گذاشت. این ویروس اقتصاد جهانی را دچار تزلزل کرده است که به عقیده محققان تا مدتی این روند ادامه خواهد داشت. سقوط نفت نیز یکی از مواردی بود که در پی شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاد و اختلافاتی را میان کشور های روسیه و عربستان ایجاد کرد. این ویروس می تواند عرضه جهانی کالا را مختل کند، و این باعث می شود که شرکت ها و کارخانه هایی که در امر صادرات و واردات بودند ضرر های زیادی را متحمل شوند، همچنین می تواند کارگران را از کار بیکار کند و در نتیجه نیروی کار کاهش پیدا می کند و از طرف دیگر تقاضا برای محصولات و خدمات کند می شود.

 

مدیر عامل مدیریت صندوق بین المللی پول، کریستالینا جورجیووا می گوید شیوع این بیماری یک”بلاتکلیفی ترین” جهانی را در پی دارد.

 

 

 

اختلالات اقتصادی ناشی از ویروس، افزایش عدم اطمینان در ارزیابی های نوسانات در بازارهای مالی منعکس می شود. در حالی که عمق تأثیر کروناویروس بر اقتصاد تا حدودی غیر قابل پیشبینی است، اما واضح است که روند نابسامانی در انتظار کل دنیا است. بنابراین، سیاستگذاران باید فوراً اقدامات بسیاری را برای برطرف کردن هرگونه پیامد اقتصادی ناشی از ویروس انجام دهند.

 

روند نزولی ارز های دیجیتال

 

قیمت بیت کوین در دو روز گذشته حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است و یک روند نزولی کابوس وارانه را در پیش گرفته است که سرمایه گذاران این ارز را بسیار نگران و ناامید کرده. اما علت این روند چیست؟ شیوع ویروس خطرناک کرونا تمام بازار های جهانی را با روند نزولی رو به رو کرده است از بورس تا قیمت طلای جهانی و ارز های دیجیتال دچار سقوط و یا بهتر بگوییم سکته شده اند. به طرز باور نکردنی ای در چند دقیقه قیمت بیت کوین به کانال ۳ هزار دلار رسید و سرمایه گذاران را دچار بهت کرد.

 

آسیب هایی که کرونا ویروس بر تجارت بین المللی می گذارد

 

کرونا ویروس مستقیماً ضررهای اقتصادی را از طریق زنجیره های تأمین، تقاضا و بازارهای مالی شکل خواهد داد، و این امر روی سرمایه گذاری در تجارت، مصرف خانگی و تجارت بین المللی تأثیرات زیادی می گذارد. بسیاری از کشور های کالاهای خود را نمی توانند به فروش برسانند و این امر آسیب های اقتصادی زیادی به آنان وارد می کند. بسیاری از محققان ماه march یعنی اسفند تا اوایل فروردین را تلخ ترین دوران برای کارخانه های تولید کالا خوانده اند که این روندی دومینو وارانه در پی دارد و باعث اختلال در روند فروش و تولید کارخانه های سراسر دنیا دارد. ادامه ی این روند باعث کاهش بودجه بانک ها و در پی آن کاهش بودجه دولت ها برای تأمین نیاز های مردم خواهد داشت.

 

کاهش تقاضا خرید کالا از طرف مردم و ضرر کسب و کار های کوچک

این ویروس باعث شده است که مردم خرید نیاز های اولیه خود همچون نان، میوه جات و اقلام دیگر را بسیار کمتر از گذشته کنند و این روند بر کسب و کار های کوچک همچون نانوایی ها، مغازه ها، دست فروش ها و کارگران روز مزد ضربات بزرگی را وارد کرده است. مردم به دلیل ترس از قرار گرفتن در معرض ویروس از خرید برخی کالاها و استفاده از خدماتی همچون تاکسی و اتوبوس ها امتناع می کنند.

 

کلام آخر:

 

این بیماری با شیوع بسیار سریع خود و تأثیرات بسیار منفی ای که در پی داشته است ضرر های روحی، جانی و مالی بسیار زیادی به همه افراد در جهان وارد کرده است. در این روز های سخت بیشتر از قبل به یکدیگر کمک کنیم و به لحاظ پرداخت چک، اجاره خانه یا مغازه و موارد بسیار زیاد دیگر یاری رسان هم وطنان خود باشیم.

 

منبع:تأثیر ویروس کرونا بر بازار های مالی و اقتصادی

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره سرمایه گذاری, نویسنده : armoo armoo بازدید : 204 تاريخ : شنبه 24 اسفند 1398 ساعت: 14:52

تقاطع طلایی golden cross الگوی نمودار های شمعی است که به معنای یک سیگنال صعودی می باشد که در آن یک میانگین متحرک نسبتاً کوتاه مدت از یک میانگین متحرک بلند مدت عبور می کند. هنگامی که تقاطع طلایی رخ می دهد تحلیل گران نوید افزایش قیمت ناگهانی را به سرمایه گذاران می دهند. تقاطع طلایی یک الگوی نمودار فنی است که نشان دهنده پتانسیل معامله گری یک مجموعه بزرگ است. این تقاطع در نمودار ظاهر می شود که میانگین حرکت کوتاه مدت سهام از میانگین دراز مدت حرکت خود عبور کند. تقاطع طلایی را می توان با تقاطع مرگ در تضاد قرار داد زیرا تقاطع مرگ نشان دهنده روند نزولی در نمودارهای سرمایه گذاری است.

 

تقاطع طلایی نشان دهنده چیست؟

سه مرحله تا رسیدن به تقاطع طلایی وجود دارد. مرحله اول مستلزم آن است که روند نزولی در نهایت با فروپاشی فروش پایین می رود. در مرحله دوم، میانگین متحرک کوتاهتر یک تقاطع را از طریق میانگین متحرک بزرگتر تشکیل می دهد تا  دو خط نمودار در یک نقطه یکیدیگر را بشکنند و روند معکوس ایجاد شود. مرحله آخر ادامه صعود و روند رو به افزایش قیمت ها است. متداول ترین میانگین حرکت در حالت میانگین ۵۰ و ۲۰۰ دوره حرکت است که می تواند بین یک روز یا یک هفته و یا بیشتر به وجود آید.

 

مزایای اطلاع از تقاطع طلایی در بهبود روند معامله گری:

هنگام نوسانات بازار، شما را متوجه روند صعودی و یا نزولی می کند

درک درست از روند معاملاتی که در حال انجام است

تحلیل به موقع و عملکرد سریع پس از مشاهده نمودار

 

تعیین استراتژی رو به رشد برای معامله های پیش رو

 

محدودیت ها و معایب تقاطع طلایی

همه شاخص ها  معایبی دارند و هیچ شاخصی قادر به پیش بینی آینده نیست. بسیاری از اوقات، یک تقاطع طلایی مشاهده شده سیگنال نادرست تولید می کند و یک معامله گر می تواند خود را در مشکل بزرگی بیاندازد. بهتر است قبل از هر تصمیمی با مشاوران سرمایه گذاری تماس بگیرید و بعد دست به اقدامات لازمه بزنید.

 

تعریف تقاطع مرگ death cross

 

برعکس یک حرکت متقاطع متوسط ​​حرکت نزولی مشابه تقاطع مرگ را تشکیل می دهد و به نظر می رسد که نشان دهنده رکود در بازار است. تقاطع مرگ زمانی اتفاق می افتد که میانگین روند کوتاه مدت پایین می رود و از میانگین بلند مدت عبور می کند، و اساساً در جهت مخالف تقاطع طلایی قرار می گیرد. تقاطع مرگ رکود اقتصادی در ۱۹۲۹ ، ۱۹۳۸ ، ۱۹۷۴ و ۲۰۰۸ را نشان داده بود.

 

منبع:تحلیل بازار با استفاده از تقاطع طلایی

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 17:25

افزایش سختی استخراج بیت کوین به چه معنا است؟ افزایش سختی استخراج بدین معنا است که دستگاه های استخراج برای حل معادله هر بلاک زمان بیشتری را در نظر می گیرند و مراحل استخراج را هر دو هفته مجددا تکرار می کنند. این بدان معناست که هرچه معدنکاران بیشتری به میزان هش شبکه اضافه می کنند، سختی PoW افزایش می یابد و پیدا کردن سکه برای بلاک جدید مشکل تر می شود. سختی استخراج باعث کاهش پاداش استخراج و کاهش سودهی به معدنکاران یا همان استخراج کنندگان می شود.

 

ارتباط نرخ هش با افزایش سختی استخراج

 

نرخ هش را به عنوان سرعتی که یک دستگاه استخراج در حل معادلات بلوک ها دارد تعریف کرد. دستگاه های استخراج باید هزاران یا میلیون ها حدس را در هر ثانیه برای یافتن پاسخ مناسب و حل معادله بیان کنند. با توجه به اینکه یافتن عدد  Nonce یک بازی شانسی است، احتمال رسیدن به نرخ هش بسیار کم است. نرخ هش بیت کوین در حال حاضر ۱۲۱،۶۳۷،۶۶۶ هش تورا است. با افزایش نرخ هش رسیدن به پاداش یا همان سکه برای هر استخراج کننده سریع تر می شود. اما با تنظیم سختی استخراج در شبکه با سخت‌تر کردن این فرایند به ماینرها کمک می‌کند که حل معادلات بلاک و پاداش استخراج روی همان زمان قبلی یعنی حدود ۱۰ دقیقه باقی بماند.

 

افزایش سختی استخراج چه پیامدی دارد؟

افزایش سختی استخراج می تواند نشانه مثبتی برای سرمایه گذاران باشد. زیرا این افزایش باعث می شود تولید بیت کوین با کاهش رو به رو شده و قیمت هر بیت کوین به مقدار بسیار زیادی بالا رود. بسیاری از محققان با پیشبینی قیمت روز افزون بیت کوین در سال های آینده فروش این ارز دیجیتال در حال حاضر را یک حماقت می دانند.

 

 

اگرچه معدن به عنوان یک سرمایه گذاری پر سود است که معدنکارهای قدیمی را بیشتر به سود می رساند و معدنکارهای تازه وارد را از کمتر، اما باز هم با این پیشبینی های انجام شده انگیزه بیشتری برای استخراج کنندگان ایجاد می کند، حتی اگر میزان پاداش کمتر باشد اما ارزش بیشتری دارند.

 

منبع:سختی استخراج بیت کوین ۶.۸ درصد افزایش پیدا کرد

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 199 تاريخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 16:37

ممکن است در ابتدا سرمایه گذاری کسب درآمد با ارز های دیجیتال ترسناک به نظر برسد، با این وجود روش های مناسبی وجود دارد که از طریق آن می توان از رونق ارز های دیجیتال سود برد. بازار ارز های دیجیتال در حال رونق گرفتن گرچه گاهی با نوساناتی روبه رو شده اما در سرمایه گذاری طولانی مدت همیشه پر سود بوده است.

 

این بازار مکانی است که تنها در نیمی از ثانیه می تواند افرد را ثروتمند و یا ورشکسته کند. کسب درآمد با ارز دیجیتال در ابتدا بسیار ترسناک به نظر می رسد  به خصوص اکنون که بیشتر از همیشه دولت ها و کل صنایع در این بازار مشارکت می کنند. با این حال، روش های مناسبی وجود دارد که از طریق آن می توان از رونق ارز های دیجیتال سود برد.

 

۱)تجارت ارز دیجیتال به صورت مستقیم

 

تجارت ارز  دیجیتال در حقیقت راهی مطمئن برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی پول با حداقل تلاش است. باید در نظر داشت که این مقدار این تجارت میزان ریسک پذیری بالایی را می طلبد و افرادی که وارد آن می شوند باید از قبل با خطر پذیری و نوسانات این بازار آشنایی داشته باشند. اما نکته اصلی خرید ارزهای رمزپایه زمانی است که قیمتها پایین آمده و آن را به فروش می رسانند که قیمتها را در اوج خود نگه دارند. به همین دلیل است که صرف مقدار زیادی از وقت و انرژی برای یادگیری نحوه تجارت و برخی از اطلاعات مهم برای دستیابی به یک استراتژی تجاری موفق ارز دیجیتال بسیار مهم است.

 

۲)استخراج ارز دیجیتال

 

بیشتر سرمایه گذاران معدن را به عنوان بارش سکه از آسمان می دانند. تبدیل شدن به یک معدنچی(استخراج کننده) ارز دیجیتال بدین معنی است که شما مجموعه ای پیچیده از معادلات ریاضی را به وسیله دستگاه حل و سپس آن را به شبکه blockchain اضافه می کنید. بنابراین، به راحتی می توان گفت که استخراج بیت کوین برای بسیاری از سرمایه گذاران جذابیت بیشتری دارد، زیرا پاداش کار خود را پس از انجام مراحل که در بالا ذکر شد به صورت مستقیم به دست می آورند. باید گفت مرحله استخراج با دستگاه یا بدون دستگاه نیازمند استراتژی ای است تا شما را زودتر به سوددهی برساند. اگر تازه وارد هستید شما هنوز هم می توانید به استخرهای استخراج بیت کوین بپیوندید تا تلاشهای استخراج بیت کوین خود را برای پتانسیل درآمدزایی خود به حداکثر برسانید.

 

۳)پرداخت ارز دیجیتال در ازای خرید کالا یا خدمات(اگر شما یک تاجر هستید)

 

اگر یک تاجر هستید، می توانید در ازای سکه های ارز دیجیتال، محصولات یا خدمات بفروشید. برخی از صنایع مانند تجارت الکترونیکی یا حتی دارندگان مشاغل کوچک می توانند از این روش برای بدست آوردن ارز دیجیتال کمک بگیرند. همچنین سکه های رمزپایه به طور خودکار به کیف پول دیجیتالی این افراد منتقل می شود. Bitpay یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پرداخت رمزنگاری است که به کاربران خود امکان ارسال و دریافت پرداخت های جهانی، مدیریت دارایی های دیجیتال را با کیف پول BitPay و تبدیل دارایی های دیجیتال به دلار را می دهد.

 

۴)برای شرکت های ارز دیجیتال کار کنید

اگر یک محتوا نویس، بازاریاب دیجیتال، طراح وب، مدیر محصول و موارد دیگر باشید می توانید با ارائه خدمات خود به این شرکت ها در به عوان دستمزد ارز دیجیتال دریافت کنید. با مراجعه به Coinbaseand  Binance که برخی از معروف ترین شرکت های جهانی ارز های دیجیتال هستند می توانید از فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.

 

۵)تولید محتوا در زمینه ارز دیجیتال

 

با توجه به محبوبیت ارز های دیجیتال تمام شرکت ها و کمپانی های مختلف به دنبال افرادی هستند که متن های فوق العاده برای آنان بنویسند. این نوع از محتوا باید بسیار خلاقانه و به روز باشند تا مورد توجه کاربران قرار گیرند. افراد محتوا نویس می توانن در ازای هر کلمه ی خلاقانه شان ارز دیجیتال دریافت کنند و وارد بازار بورس ارز های دیجیتال شوند.

 

منبع:۵ روش برای کسب در آمد از ارزهای دیجیتال

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 17:04

قیمت بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال با افت قیمت نفت به صورت محسوسی کاهش پیدا کردند. علاوه بر این، بیت کوین به دلیل یک کلاهبرداری که توسط شرکت ارائه دهنده کیف پول PlusToken انجام شداین روند رو به کاهش را تشدید کرد.

 

یکی از دلایل این کاهش را نیز می توان به بیماری ویروسی کرونا نسبت داد. زیرا این بیماری که به اکثر کشور های جهان منتقل شده است توانسته شاخص بورس را در کل جهان با کاهش رو به رو کند که همین امر تأثیر مستقیمی بر روند نزولی ارز های دیجیتال داشته است.

 

کلاهبرداری کیف پول Plus Token

شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات کیف پول ارز دیجیتال کره‌ای با نام PlusToken به همراه تمام سکه های کاربرانش ناپدید شده است. این شرکت که سوددهی های کلانی را برای کاربران خود در نظر گرفته بود و از این رو وسوسه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده بود به یک باره ناپدید شده است و ضرر مالی بسیار بزرگی را به کاربرانش وارد کرده است.

 

ارز های دیجیتال چه میزان کاهش پیدا کردند؟

 

قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت با ۹.۳۲٪ کاهش، اتریوم ۱۰.۴۸٪ از دست داد، Litecoin با ۱۴.۴۱٪ کاهش، XRP با ۹.۹۵٪ کاهش رو به رو شدند. نکته قابل توجه  این است که قیمت بیت کوین در کمتر از ۴۵ دقیقه با کاهش بسیار چشم گیری رو به رو شد. کاهش ارزشی ارز های دیجیتال توسط معامله گران پیش بینی شده بود، زیرا تحلیلگران احتمال یک وضعیت نزولی نا پایدار را پیش بینی کرده بودند.

 

علت کاهش قیمت نفت چیست؟

 

عربستان سعودی قیمت های نفت خام را کاهش داده و بشکه های نفتی خود را برای بازار جهانی به قیمتی ارزان تر می فروشد. در نتیجه ، استاندارد بین المللی نفت خام برنت نزدیک به ۳۱٪ تا ۳۱.۰۲ دلار در هر بشکه سقوط کرده است. بهای نفت خام حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است که بزرگترین سقوط از ماه فوریه سال ۲۰۱۶ است.

 

نکته مهم:

برای کسانی که افق سرمایه گذاری طولانی مدت دارند، بیت کوین با کاهش ارزشی ناپایداری رو به رو است که به مرور این روند تغییر خواهد کرد. بی ثباتی ناشی از شوک های کلان مالی به زودی از بین خواهند رفت و قیمت بیت کوین با افزایش رو به رو خواهد شد. سرمایه گذاری های بلند مدت در آینده ارز های دیجیتالی و بخش اصلی آن یعنی بیت کوین یک استراتژی برنده خواهد بود.

 

 

طبق گفته CoinMarketCap ، ارزش کل رمزپایه های جهان در شنبه شب حدود ۲۵۱.۵ میلیارد دلار بود و بیست و چهار ساعت بعد ۲۶.۴۳ میلیارد دلار کاهش یافت.

 

منبع:قیمت بیت کوین با کاهش ۱۰ درصدی رو به رو شد

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 13:52

از زمانی که بیت کوین ها پس از استخراج وارد کیف پول شخصی مان می شوند، نگرانی هایی از بابت ایمنی بودن کیف پول برایمان به وجود می آید. درست همانند یک کیف پول معمولی، شما باید از کیف پول بیت کوین محافظت کنید زیرا فراهم نکردن ایمنی لازم برای کیف پول می تواند به ضررتان تمام شود و دارایی تان در چند دقیقه نابود شود. شاید محافظت از یک کیف پول مجازی کمی دشوار به نظر برسد، اما اگر به درستی انجام شود قطعاً می تواند اطمینان خاطر شما را بیشتر کند. در این بخش از مقالات آرموو نگاهی داریم ۷ روش که می تواند به شما در زمینه تأمین کیف پول بیت کوین کمک کند.

 

۱)بیت کوین های خود را محدود به یک کیف پول نکنید!

 

برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید به این مثال دقت کنید: تصور کنید یک روز بسیار زیبا زمانی که دستگاه تان تعدادی ساتوشی استخراج کرده و شما پس از مدت ها یک صرافی معتبر پیدا کرده اید تا تعداد زیادی از سکه هایتان را که در کیف پول خود قرار داده اید، به یک باره متوجه می شوید که رمز کیف پولتان را گم کرده اید و یا با یک حمله سایبری کیف پولتان هک شده است. امیدواریم هیچوقت این موارد دردناک برایتان به وجود نیاید اما به نپر منطقی است که در قدم اول دو یا سه کیف پول برای خود درست کنید و همیشه سکه های خود را بین آن ها تقسیم کنید تا در صورت بروز اتفاق برای هر کدام از کیف پول هایتان ضرر بزرگی گریبان شما را نگیرد. بنابراین توصیه می شود فقط چند سکه را در تلفن یا رایانه خود ذخیره کنید که این هزینه خرج روزانه شما خواهد بود. بقیه باید در مکان دیگری ایمن تر نگه داشته شوند.

 

۲)کیف پول آنلاین

 

این یک کیف پول مبتنی بر وب است که رمز بیت کوین شما را بصورت آنلاین ذخیره می کند. این بدان معنی است که سکه های شما توسط شخصی غیر از شما کنترل می شود. علاوه بر این، می تواند قدرت بزرگی را در اختیار سازمانی قرار دهد که کیف پول آنلاین شما را اداره می کند، زیرا آنها دارای رمز خصوصی کیف پول شما هستند. از طرف دیگر، داشتن کیف پول مبتنی بر وب (آنلاین) برای زمانی که می خواهید به بیت کوین های خود در هر مکانی و در هر زمان دسترسی داشته باشید، بسیار خوب است. در اینجا چند سایت می توانید کیف پول آنلاین برای خود بسازید: Blockchain  Coinbase   Strongcoinاز میان این سه مورد، Strongcoin تنها موردی است که به شما این امکان را می دهد کلیدهای خصوصی خود را قبل از ارسال آنلاین رمزگذاری کنید، و در واقع امنیت بیشتری را نسبت به رقبای خود ارائه می دهد.

 

۳)کیف پول را خودتان رمز نگاری کنید

یک روش اساسی و در عین حال مهم برای محافظت از سکه های شما رمزگذاری کیف پول است. رمزگذاری به معنای تنظیم رمزعبور بسیار قوی (حداقل ۱۶ حرف) با حروف بزرگ، علائم نگارشی، اعداد و غیره است. همین امر می تواند در برابر بسیاری حملات سایبری از کیف پول شما محافظت کند تا ایمنی کیف پولتان بیشتر شود.  قرار دادن رمز بسیار قوی با محدودیت هایی نیز رو به رو است

 

هکرها می توانند از یک نرم افزار برای وارد کردن رمز عبور شما استفاده کنند. از این رو حتی اگر یک رمز فوق العاده قوی نیز داشته باشید، باز هم امکان هک شدن شما وجود دارد.

 

اگر گذرواژه خود را فراموش کردید، امکان بازگردادن آن برایتان دشوار می شود زیرا رمزی که انتخاب می کنید سخت و پیچیده است.

 

نکاتی در مورد به خاطر سپردن رمز ورود

آن را روی کاغذ بنویسید و آن را در مکان هایی که گرانترین و با ارزش ترین وسابل خود را می گذارید قرار دهید و سعی کنید کسی از این رمز آگاهی نداشته باشد.

 

سعی کنید از اعداد و کلماتی استفاده کنید که حفظ و یا درک کردن آن توسط دیگران دشوار است اما برا خود شما دارای معنی و مفهوم خاصی است.

 

۴)اطلاعات رمز خود را پس ساختن، کپی و در مکان های ایمن ذخیره کنید

 

این امر باعث می شود که اگر مواردی همچون (خرابی رایانه، دزدیده شدن تلفن، فراموشی رمز عبور و غیره) رخ دهد امکان بازیابی کیف پول شما وجود داشته باشد. به یاد داشته باشید که نسخه پشتیبانی(back up) کیف پول یک امر ضروری است و در قدم اول ساخت کیف پول باید به طور حتم آن را رعایت کنید.

 

از کجا باید نسخه پشتیبان  back up تهیه کنم؟

چندین مکان امن برای ذخیره نسخه پشتیبان خود داشته باشید. اما چرا؟ زیرا اگر فراموش کنید این نسخه را کجا کپی کرده اید امکان از دست رفتن سکه های شما بیشتر می شود.

 

 

به عنوان مثال ، می توانید از USB ، CD ، هارد دیسک ، کاغذ و غیره استفاده کنید و سپس این موارد را در مکان امن قرار دهید. این نکته مهم را بدانید که پس از استخراج هر سکه جدید نسخه پشتیبان خود را به روز کنید!

 

۵)نرم افزار بیت کوین خود را مداوما به روز رسانی کنید

اگر شما  نرم افزار BTC خود را  به روز رسانی نکنید، ممکن است مستعد سرقت و هک شدن باشد. بنابراین، به نفع شماست که آن را  مداوما به روز رسانی کنید.

 

۶)کیف پول خود را آفلاین کنید

 

یکی از بهترین راه هایی که می توانید از کیف پول خود محافظت کنید این است که آن را در مکانی ذخیره کنید که به اینترنت وصل نشود اما چرا؟ زیرا تنها راه هک شدن کیف پول از طریق اینترنت است و اگر شما از کیف پول های سرد و آفلاین استفاده کنید می توانید کیف پول خود را ایمن تر نگه دارید.

 

۷)کیف پول کاغذی

 

کیف پول کاغذی نیز یکی از کیف پول های سرد و آفلاین است که می تواند در جهت ایمن تر شدن سکه های استخراج شده کمک کند. برای ساخت کیف پول های کاغذی شما تصویری از ۲ کد QR دریافت می کنید یک کد آدرس عمومی است که می توانید BTC را دریافت کنید، دیگری یک رمز عبور خصوصی است که می تواند برای مبادله BTC از آن آدرس استفاده کنید.

 

منبع:نحوه تأمین امنیت کیف پول بیت کوین

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت: 14:23

لازم نیست شما مهندس و یا برنامه نویس باشید تا بتوانید وارد مشاغل مربوط به حوزه بلاک چین شوید. بلاک چین چند سالی است که به یکی از محبوب ترین زمینه های کاری تبدیل شده است. در این بخش از مقالات آرموو نگاهی داریم به ۹ شغل مربوط به حوزه بلاک چین در سال ۲۰۲۰.

 

۱)مدیر محصول

این افراد تمام جنبه های طراحی و توسعه برنامه های کاربردی blockchain را در چندین تیم هدایت می کنند، و اطمینان می کنند محصولات به موقع تحویل داده شوند. تجربه برنامه نویسی عموماً مورد نیاز حرفه های مربوط به این شغل نیست، اما دانش به زبان های برنامه نویسی برای این شغل مفید است. تجارب لازمه در مورد جدول زمانی و مدیریت بودجه پروژه از لزومات این شغل است. افرادی که در این شغل فعال هستند حداقل دارای مدرک لیسانس یک رشته مرتبط با فناوری یا مدیریت دارند.

 

دامنه حقوقی این شغل ۸۵ هزار دلار تا ۱۳۰ هزار دلار است.

 

۲)تحلیل گر ریسک

تضمین رعایت مقررات ایالتی و فدرال، شغل روزانه یک تحلیلگر ریسک است. میزان تحصیلات مورد نیاز این شغل کاملاً به ویژگی های فرد بستگی دارد، اما تحلیلگران ریسک که علاقه مند به مشاغل در blockchain هستند، باید در مورد فناوری و زبان های ویژه برنامه نویسی که برای ساخت برنامه های blockchain استفاده می شوند، درک کافی داشته باشند.

 

 

دامنه حقوقی این شغل ۸۵ هزار دلار تا ۱۰۵ هزار دلار است.

 

۳)مدیر روابط عمومی

 

در درجه اول نقش ارتباطات رسانه ای، یک مدیر روابط تحلیلگر در یک شرکت blockchain به موقعیت شرکت و فناوری آن در صنعت گسترده شرکت کمک می کند. این شخص وظیفه دارد اطمینان حاصل کند که تحلیلگران صنعت از فن آوری کارفرمای خود آگاه هستند و آن را گزینه ای مناسب و مثبت برای مشتریان خود می دانند. افراد موفق در رسانه ها، روابط عمومی یا روزنامه نگاری بهترین گزینه برای این شغل هستند.

 

دامنه حقوقی این شغل ۵۰ هزار دلار تا ۱۲۵ هزار دلار است.

 

۴)مهندس نرم افزار

هر شرکتی که در زمینه blockchain سرمایه گذاری می کند، نیاز به مهندسین نرم افزار دارد. این شغل بیشترین تقاضای استخدام در بین همه شرکت های فعال در زمینه بلاک چین است. وظایف خاص با توجه به صنعت و میزان پیشرفت فناوری موجود در هر شرکت متفاوت خواهد بود. بیشتر شرکت ها به دنبال افرادی هستند که حداقل دارای مدرک دانشگاهی در رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر یا سایر مدارک مهندسی، به ویژه برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد این رشته ها هستند.

 

 

دامنه حقوقی این رشته از ۹۰ هزار دلار تا ۱۴۵ هزار دلار است.

۵)مشاور حقوقی

در صنعتی پر از سردرگمی قانونی و نظارتی، مسائل مربوط به حریم خصوصی و اساسنامه حمایت از مصرف کننده و همچنین درگیری های احتمالی در مورد مالکیت معنوی که برای تهیه کد و الگوریتم ها استفاده می شود نیاز به مشاور حقوقی صنعت بلاکچین را زیادتر کرده است. وکلای Blockchain نیازی به دانش برنامه نویسی ندارند، اما این وکلا باید درک عمیقی از فن آوری و فرآیندهای توسعه بلاک چین داشته باشند تا بتوانند بهتر از کارفرمایان خود در برابر مشکلات قانونی محافظت کنند.

 

 

دامنه حقوقی این شغل از ۱۰۰ هزار دلار تا ۱۹۰ هزار دلار است

 

۶) مهندس طراح وب سایت front end

تجربه برنامه نویسی برای این شغل الزامی است و مهارت های رابط  UX / UI و درک درست از آن ها مهمترین حرفه هایی است که این مهندس باید داشته باشد. زبانهای برنامه نویسی خاص بسته به شرکت و پلتفرم آن دارد، اما به طور کلی مهندسان front end بلاک چین نیاز به فن آوری های ledger و زبان های برنامه نویسی مانند JavaScript ، Angular و Redux و همچنین HTML و CSS دارند.

 

دامنه حقوقی این شغل ۷۰ هزار دلار تا  ۱۲۵ هزار دلار است.

 

۷)مدیر انجمن

بخش اصلی بازاریابی و پشتیبانی مشتری به عهده مدیران انجمن blockchain است. حضور کارفرمایان در رسانه های اجتماعی، انجمن ها و سایر رسانه های اینترنتی و همچنین تولید محتوای مناسب برای پاسخ به سوالات مکرر مشتریان است از ویژگی های حرفه این افراد است.

 

 

دامنه حقوقی این شغل از ۳۵ هزار دلار تا ۹۵ هزار دلار است.

 

۸)طراح فناوری

نقشی که نیاز به تخصص فنی و همچنین شناخت روانشناسانه از عملکرد انسان ها دارد، طراحان فناوری blockchain مسئول اجرای نهایی تا انتهای راه حلهای هر بلاک هستند. طراحان فناوری در بحث های گسترده در مورد چگونگی پیاده سازی فناوری ها شرکت می کنند و اغلب به عنوان نماینده شرکت برای مشتریان نوع خدمات را توضیح می دهند. دانش و تجربه در زبان های برنامه نویسی مورد نیاز برای تولید برنامه های blockchain از لزومات حرفه طراحان است.

 

دامنه حقوقی  طراحان فناوری از ۱۰۰ هزار دلار تا ۱۶۰ هزار دلار است.

 

۹)تحلیل گر کسب و کار

با استفاده از ابزارهای علم داده و تجزیه و تحلیل تجارت، تحلیلگران کسب و کار میزان کارایی محصولات مبادلات در بلاک چین را مورد بررسی قرار می دهند. این افراد همچنین روند بازار را نظارت و بررسی می کنند تا بهترین راهکار را برای جذب کاربر بیشتر برای شرکت توصیه کنند. دانش عمیق در مورد ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها و زبان های برنامه نویسی، مانند پایتونPython، ضروری است.

 

 

دامنه حقوقی این شغل از ۸۰ هزار دلار تا ۱۰۵ هزار دلار است.

 

منبع:۹ فرصت شغلی حوزه بلاک چین در سال۲۰۲۰

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 189 تاريخ : شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 18:47

طبق آمار تعداد بیت کوین های استخراج شده به بیش از ۱۸ میلیون رسیده است. تعداد کلی ارز دیجیتال بیت کوین ۲۱ میلیون اعلام شده و این تعداد استخراج این نوید را به ما می دهد که تنها ۳ میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده است. طبق آماری که توسط Chainalysis منتشر شده است تعداد ۴ میلیون از بیت کوین ها گم شده است و امکان بازگشت آن ها نیز وجود دارد .

 

بیت کوین از بسیاری از جهات همانند طلا است. باید طلا را از زمین و بیت کوین را از طریق دستگاه های دیجیتالی استخراج کرد.  پیوند با این فرآیند تصریح شده توسط بنیانگذاران بیت کوین است که مانند طلا، ارز دیجیتال نیز باید یک عرضه محدود داشته باشد. زمانی که استخراج بیت کوین به اتمام برسد عملا کار دستگاه های دیجیتالی خاتمه خواهد یافت مگر آنکه پروتکل بیت کوین تغییر کند تا امکان بیشتری برای عرضه فراهم شود.

 

تأثیر عرضه محدود بیت کوین بر معدنچیان 

 

موضوع به اتمام رسیدن ارز های دیجیتال همیشه یک موضوع پر بحث میان استخراج کنندگان یا به اصطلاح معدنچیان بوده است. طبق گفته محققان ۱۴ می امسال باید منتظر هاوینگ بیت کوین باشیم. اما هاوینگ چیست؟ با وقوع هاوینگ پاداش هر بلاک از ۱۲.۵ بیت کوین به ۶.۲۵ بیت کوین کاهش خواهد یافت.  هر ۴ سال یک بار میزان پاداش برای حل معادله هر بلوک را محدود می کنند پاداش برای هر بلوک معدن از ۵۰ به ۲۵ BTC اولیه و نیمه دوم سال ۲۰۱۶ که شامل کاهش بیشتر در پاداش بلوک بود  به ۱۲.۵ BTC رسید. این محدودیت تأثیر بسیار زیادی بر روند به اتمام رسیدن تعدا بیت کوین های استخراج نشده دارد. با این حال ، شایان ذکر است که بیش از ۱۰۰ سال دیگر زمان خواهد بود تا شبکه بیت کوین آخرین سکه خود را استخراج کند. کاهش چشمگیر  اندازه پاداش برای حل معادله هر بلاک ممکن است به این معنا باشد که روند معدنکاری قبل از مهلت ۲۱۴۰ تغییر خواهد کرد و این به دلیل محدودیت هایی است که مدیران این ارز دیجیتال بر آن قرار می دهند.

 

تغییر روند استخراج

 

پروتکل های جدید ، روش های جدید ثبت و پردازش معاملات و هر تعداد دیگر عوامل ممکن است بر روند معدن می تواند تأثیر بگذارد. باید دید مدیران این ارز دیجیتال چه تصمیمی را برای ۳ میلیون بیت کوین باقی مانده می گیرند. هر چه زمان می گذرد رقابت بر تعداد استخراج بیت کوین به سرعت افزایش می یابد که این می تواند بر روند استخراج تأثیرات زیادی را بگذارد، برای مشاهده این تغییرات و قوانین جدید باید منتظر ماند.

 

علت نرخ رشد بیت کوین چیست؟

 

منطق احتمالی افزایش قیمت بیت کوین ریشه در عرضه محدود آن دارد. کارگران معدن مجبور خواهند شد برای جبران خسارت، نرخ فروش BTC خود را افزایش دهند. به همین علت است که هر چه بیشتر می گذرد قیمت هر بیت کوین با رشد بسیار زیادی روبه رو می شود.

 

کلام آخر

 

ورود به دنیای ارز های دیجیتال و سرمایه گذاری در آن نیازمند داشتن اطلاعات بسیار زیادی است که از قبل باید آن ها را مطالعه کرده باشید. میزان ارزش هر بیت هر چند با نواساناتی رو به رو است اما روند رو به رشدی را طی ۱۰ سال اخیر در پیش داشته است و سرمایه گذاران زیادی را مجاب به وارد شدن در این زمینه کرده است. همانطور که در بالا اشاره شده است هر چند سال بر پاداش حل معادله هر بلوک یعنی هر سکه ای که تولید می شود محدودیت هایی قرار می دهد و این کار استخراج را برای تازه واردان به مراتب سخت تر می کند و البته در آمد افرادی که از مدت ها پیش شروع به استخراج کرده اند و سکه های خود را نگه داری کرده اند را بسیار بیشتر می کند.

 

منبع:چه زمانی استخراج بیت کوین به اتمام می رسد؟

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 17:44

در واقعیت، هیچ کس نمی تواند آینده بیت کوین را پیش بینی کند، اما اگر بتوانیم، همه میلیاردر می شویم. در دنیای ارز های دیجیتال قیمت ها دچار نوسانات بسیار شدید است. این بدان معنی است که ارزش یک بیت کوین می تواند به سرعت بالا یا پایین بیاید، علت این نوسانات اما می تواند مربوط به عوامل طبیعی همچون وجود بیماری های شایع تا عواملی همچون تحریم و منع قانونی یک سری از کشور ها از خرید و فروش ارز های دیجیتال باشد. هنگام پیش بینی ارزش آتی ارز های رمز پایه، بهتر است به حوادث دنیای واقعی نگاه کنیم. این می تواند شامل پیشرفت فناوری، ابزار مدرن تکنولوژی، مشارکتهای جدید سیاسی یا حتی قوانین و مقررات کشور ها باشد. بهتر است قبل از آغاز سرمایه گذاری تحقیقات لازم را در مورد ارز دیجیتال داشته باشید و از افراد با تجربه همچون مشاوران تلفنی کمک بگیرید.

 

بنابراین، اکنون که می دانید هنگام تحقیق در مورد پیش بینی های انجام شده در بیت کوین چه چیزی را باید در نظر بگیرید، در این بخش از مقالات آرموو قصد داریم برخی از پیش بینی های که اشخاص و یا سایت های معتبر جهانی راجع به آینده بیت کوین در سال ۲۰۲۰ انجام داده اند را تحلیل کنیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰

مک آفی McAfee

 

اولین پیش بینی بیت کوین که می خواهیم در مورد آن به شما بگوییم توسط جان مک آفی، خالق نرم افزار ضد ویروس محبوب McAfee  منتشر شده است. مک آفی با پش بینی های دیوانه کننده ای که در توییتر خود منتشر میکند بسیار شهرت پیدا کرده است. او در سال ۲۰۱۷،  اظهار داشت که بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به ۵۰۰۰۰۰ دلار می رسد.  مک آفی بعد از مدتی پیش بینی قیمت بیت کوین خود را در سال ۲۰۲۰ به ۱ میلیون دلار افزایش داد.

 

اگر قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار در سال  ۲۰۲۰ برسد، ارزش بیت کوین های استخراج شده را به ۱۵ تریلیون دلار می رساند.

 

تام لی Tom Lee

 

پیش بینی قیمتی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ که می خواهیم راجع به آن صحبت کنم توسط یک تحلیلگر به نام تام لی منتشر شده است. لی برای سازمان تحقیقاتی cryptocurrency Fundstrat کار می کند و به دلیل بحث در مورد پیشبینی قیمت بیت کوین در تلویزیون شهرت پیدا کرده است. لی معتقد است که قیمت بیت کوین در سال  ۲۰۲۰   به   ۹۱،۰۰۰    دلار ارزش خواهد رسید. او با استفاده از تجربه ای در ۱۰ اخیر راجع به ارز های دیجیتال بدست آورده است پیش بینی اش را بر اساس روند کلی نمودار رشد بیت کوین منتشر کرده است.

 

اوساتو آوان-نومایو Osato Avan-Nomayo

 

پیش بینی قیمت بعدی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ که می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم واقعاً جالب است که توسط تحلیلگر اوساتو آوان-نومایو از Bitcoinist انجام شده است. تجزیه و تحلیل او پیش بینی می کند که ارزش بیت کوین در سال ۲۰۲۰ حداقل به ۲۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.

 

فران استرانجر Fran Strajnar

 

در این پیش بینی Fran Strajnar معتقد است که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ به سطح ۲۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.

 

کلام آخر

 

اگرچه بیت کوین از نظر سرمایه گذاری بازار، شهرت و استفاده در دنیای واقعی ارز های رمزنگاری شده شماره یک است، اما سطح عملکرد معاملات آن در واقع کاملاً ضعیف است. در حقیقت بسیاری از ارزهای رمزنگاری دیگر نیز وجود دارند که روند معاملاتشان سریعتر، ارزان تر و مقیاس پذیر تر هستند. حدودا ۱۰ دقیقه طول می کشد تا یک معامله در شبکه بیت کوین تأیید شود این در حالی است که سایر سکه ها مانند اتریوم می توانند معاملات را در حدود ۱۶ ثانیه تأیید کنند. اما نکته قابل توجه در مورد ارز دیجیتال بیت کوین آن است که در چند سال اخیر با روند رو به رشد قیمتی همراه بوده و توانسته از سایر ارز های رمز نگاری شده پیشی بگیرد و محبوب ترین ارز رمز پایه شناخته شود.

منبع:پیشبینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 18:28

بیت کوین امروزه بیش از هر زمان دیگری در صدر اخبار است. به لطف بالا رفتن قیمت های ارز یجیتال بیت کوین و افت نواسان قیمتی در آن، همه سرمایه گذاران علاقه مند هستند که نحوه خرید و فروش بیت کوین را یاد بگیرند و به گونه ای وارد بازار بورس ارز های دیجیتال شوند. این نوع از سرمایه گذاری به نظر یک سرمایه گذاری ریسکی می آید اما با توجه به رشد ارز دیجیتال بیت کوین در چند سال اخیر به نظر منطقی می آید. اما از چه سایت ها و یا صرافی هایی می توانید ارز دیجیتال بیت کوین را خریداری و یا به فروش برسانید؟ در این بخش از مقالات آرموو با ما همراه باشید تا پاسخ این سؤال را بهتر و بیشتر درک کنید.

 

راهنمایی سریع

اینها نکاتی اصلی هستند که هنگام خرید بیت کوین باید بدانید:

 

یک کیف پول بیت کوین آفلاین نصب کنید و رمز عبور قوی برای محافظت از آن تنظیم کنید.

اگر می خواهید بر معملات خود کنترل داشته باشید یک حساب کاربری در Coinbaseو پلت فرم معاملاتی آن یعنی Coinbase Pro  تنظیم کنید.

درگاه پرداخت معتبری را برای خود انتخاب کنید

 

مرحله اول: کیف پول خود را انتخاب کنید

از “کیف پولهای” دیجیتالی برای ذخیره بیت کوین استفاده کنید تا در هر زمان که می خواهید آنها را خرج کنید یا آنها را با ارز دیگری مبادله کنید. کیف پول ها از نظر ویژگی  سیستم عامل هایی که می توان از آنها استفاده کرد و به لحاظ امنیت تفاوت هایی دارند ، بنابراین مهم است که کیف پولی را انتخاب کنید که برای شما و نوع سرمایه گذاری ای که می خواهید انجام دهید مفید باشد.

 

Exodus یک برنامه رایگان است که با پشتیبانی از تعدادی از ارزهای رمزپایه، از جمله بیت کوین برای استفاده  تجارت داخلی و مبادلات می توان از آن استفاده کرد.

 

Mycelium یک کیف پول محبوب برای موبایل است که به دلیل سازگاری با فناوری پیشرفته تر، مانند کیف پول های سخت افزاری  Trezor دارای امنیتی فوق العاده است.

 

 

توجه: اگرچه یک کیف پول آنلاین برای خرید اول بیت کوین مناسب است، اما اگر به دلیل تجارت یا افزایش ارزش ارز دیجیتال نیاز به محافظت حداکثر از کیف پول خود دارید، حتما آن را به کیف پول سخت افزاری متصل کنید.

 

مرحله دوم: پلتفرم تجارت خود را برای خرید و فروش بیت کوین انتخاب کنید

شناخت صرافی های معتبر زیادی وجود دارند که می توان ارز های دیجیتال را در آن ها خرید یا فروش کرد، به طور مثال coinbase از بهترین نمونه های آن است. برخی از سایت ها در ایران نیز به عنوان مکانی برای مبادلات ارز دیجیتال شناخته می شوند که می توان در ان ها خرید و فروش را انجام داد. بهتر است قبل از انجام هر کاری تنها با استفاده از مشاوران تلفنی بهترین راه حل را برای خرید و فروش ارز دیجیتال پیدا کنید.

 

مرحله سوم: درگاه پرداخت خود را انتخاب کنید

 

انتخاب یک درگاه معتبر برای خرید و فروش ارز های دیجیتال یکی از ارکان اصلی در دنیای بورس ارز های دیجتال است. در چند سال اخیر با توجه به هک شدن یک سری از درگاه های پرداخت سرمایه گذاران نمی توانند به درگاه های ظرداختی اعتماد کنند. coinpayments، bit pay، blockchain.info از نمونه های معتبر و ایمن درگاه های پرداخت هستند.

منبع:آموزش خرید ارز دیجیتال بیت کوین در ۳ مرحله

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 19:21

ارز دیجیتال بیت کوین با روند رو به رشدی که در چند سال اخیر در پیش گرفته است، توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند و آن ها را مشتاق به سرمایه گذاری در زمینه ارز های دیجیتال کند.  کارشناسان ارز های دیجیتال استدلال می کنند که استفاده از بیت کوین ایمن تر بوده و به دلیل آنکه دولت ها و اورگان ها نمی توانند بر آن نظارت مستقیم و یا حتی غیر مستقیمی داشته باشند حریم شخصی افراد نسبت به ارز های سنتی بهتر رعایت می شود.  قبل از وارد شدن به دنیای سرمایه گذاری بهتر است همه جوانب ارز های دیجیتال، از استخراج تا خرید و فروش آن را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات دقیقی از آن داشته باشید.

 

 

در قدم اول باید خطرات و تمام نکات حساس مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین را بررسی کنید و یا از افراد معتبر مشاوره تلفنی بگیرید سپس گام های بعدی خود را با اطمینان خاطر بیشتر بردارید. در این بخش از مقالات آرموو نگاهی داریم به کیف پول های معتبر و مطمئنی که برای ارز دیجیتال بیت کوین در سال ۲۰۲۰ استفاده می شوند.

 

کیف پول های ارز دیجیتال در دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارند که در اینجا بهترین نمونه های آن را بیان کرده ایم:

 

۱) Coinbase

کوین بیس یکی از محبوب ترین کیف پول ها برای ارز دیجیتال بیت کوین است.

 

پشتیبانی مطمئن از ارز های دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین

سرعت بسیار زیاد در انتقال ارز دیجیتال

سهولت استفاده از آن برای کاربران تازه وارد

امنیت بسیار فوق العاده

حتما بخوانید:از خرید سخت افزار تا نصب نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

 

 

 

۲)Trezor

بستر بسیار امن به برای انتقال و یا ذخیره ارز های دیجیتال شما است.

 

دسترسی راحت به ارز دیجیتال به وسیله تلفن همراه و رایانه

حفاظت و مدیریت رمز عبور شما ودستگاه تأیید اعتبار دو عاملی

پشتیبانی از رمز عبور فراموش شده و امکان بازگردادن آن(هر چند توصیه می شود هیچگاه رمز عبور خود را فراموش نکنید)

۳) Electrum 

یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری است که هم اکنون برای Windows ، Mac OS X ، Linux ، Python و Android در دسترس است.

 

قابلیت متصل شدن به کیف پول های سخت افزاری

قابلیت نصب و راه اندازی سریع بر رایانه

۴) Blockchain

بهترین نمونه کیف پول های معتبر برای ارز دیجیتال بیت کوین است. کیف پول Blockchain به لحاظ کابردی شبیه Coinbase عمل می کند  و می توانید در بیش از ۳۵ کشور جهان به طور مستقیم از طریق یک پلتفرم معتبر ارز دیجیتال را انتقال دهید.

 

برای ایمن نگه داشتن کیف پول، Blockchain توصیه می کند تا سه ویژگی امنیتی مهم را در حساب خود تکمیل کنید: تأیید صحت ایمیل، تأیید هویت دو عاملی و عبارت امنیتی پشتیبانی.

۵) Robinhood

Robinhood به عنوان یک بستر معاملات سهام آزاد شروع به کار کرد و گسترش یافت تا پشتیبانی از سایر سرمایه گذاری ها، از جمله ارزهای رمزنگاری مانند بیت کوین را شامل شود.

 

علاوه بر قابلیت کیف پول از آن به عنوان بستری برای مبادله ارز های دیجیتال می توان استفاده کرد

قابلیت اتصال به گوشی موبایل و رایانه

به اعتقاد بعضی از کارشناسان کیف پول رابین هود به لحاظ امنیتی اعتباری ندارد

۶) Exodus

Exodus یک کیف پول نرم افزاری مانند Electrum است، اما استفاده از آن بسیار ساده تر و شهودی تر است. همچنین می توانید مستقیماً در برنامه ارز های دیجیتال را نیز تبادل و ذخیره کنید.

 

امکاناتی که در Exodus امنیت را افزایش می دهد، رمزگذاری خصوصی و سایر ابزارهای امنیتی مفید است که امکان هک شدن شما را بسیار کم می کند.

۷) Mycelium

Mycelium یک اپلیکیشن کیف پول مخصوص بیت کوین است که نسخه های Android و iPhone در آن موجود است.

 

استفاده از آن کمی پیچیده است اما به لحاظ امنیت دارای اعتبار بیشتری است.

 

منبع:۷ نمونه از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال۲۰۲۰

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,بیت کوین, نویسنده : armoo armoo بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت: 19:03

اگر می خواهید از ساعات بعد از مدرسه خود به بهترین نحو استفاده شود، در قدم اول باید برای آن یک برنامه مناسب طراحی کنید. برنامه ای که می چینید باید در برگیرنده تمام فعالیت های شما بر اساس نوع خلقیات و علاقه تان باشد. استراحت و خواب را نیز به طور حتم باید جزو برنامه ریزی روزانه تان برای ساعات بعد از مدرسه قرار دهید. برنامه ای که طراحی می کنید باید در برگیرنده اموری باشد که در روند مطالعه درسی تان و یادگیری آن آسیبی وارد نکند. در این بخش از مقالات آرموو نگاهی داریم به سه روشی که می تواند در برنامه ریزی فعالیت های بعد از مدرسه شما تأثیر گذار  باشد.

 

آیا نیاز به مشاوره درسی و رفع اشکال دارید؟؟

 

روش اول: طرح یک برنامه ریزی مناسب

۱)برنامه ریزی صحیح برای ساعات بعد از مدرسه

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که زمان های مفید خود بعد از تعطیل شدن از مدرسه تا زمانی که به خواب می روید را محاسبه کنید. تصویر واقع گرایانه ای از زمان هایی که می توانید به فعالیت مفید بپردازید داشته باشید. اگر ساعت ۳ بعد از ظهر از مدرسه خارج می شوید و ساعت ۹ شب به خواب می روید، ۶ ساعت زمان دارید تا به فعالیت های روزانه خود بپردازید که به نظر کم می آید اما شما می توانید از ان به بهترین نحو استفاده کنید.

  • یک جدول از ساعات فعالیت های خود طراحی کنید و آن را به کامپیوتر و یا دفتر یادداشت خود متصل کنید.
  • زمان خود را به گونه ای تقسیم بندی کنید که هم منطقی باشد و هم بتوانید به تمام فعالیت هایتان بپردازید. در این زمینه یک مشاور تلفنی می تواند شما را به خوبی راهنمایی کند.

۲)یادداشت کردن فعالیت های روزانه

قبل از آنکه فهرست و یا جدول خود را تکمیل می کنید، فعالیت هایتان را یادداشت کنید. پیدا کردن زمان مناسب برای هر فعالیتی که می خواهید انجام دهید یکی از ضرورت های مهم برای شما است. باید گفت یک سری از فعالیت ها را نباید به صورت روزانه به اجرا در بیاورید زیرا این عمل می تواند شما را از انجام آن فعالیت، خسته و دلزده کند. یک سری از کار ها را نیز باید به صورت روزانه به اجرا در بیاورید به طور مثال:

  • انجام تکالیف مدرسه
  • خوردن شام
  • حمام کردن
  • آماده کردن کیف مدرسه و قرار دادن کتاب های مورد نیاز آن روز

۳)اولویت بندی کردن فعالیت ها

به طور حتم کار های زیادی را می خواهید به اجرا در آورید اما به این فکر می کنید که آیا انجام همه این کار ها ممکن است یا خیر. شما باید فعالیت هایتان را اولویت بندی کنید و به نسبت زمان و حجم کاری تان روال درستی برایشان بدست بیاورید.

  • فعالیت های خود را نشانه گذاری کنید و برای آنان برچسب های با نام A، B C قرار دهید.
  • زمانی که فعالیت های خود را نشانه گذاری می کنید آگاه باشید که برنامه هایی که با نشانه c علامت گذاری کرده اید را نادیده نگیرید.
  • برای اتمام فعالیت هایتان زمان یا موعد مقرر تعیین کنید تا در زمان مشخص بتوانید آن را نتیجه برسانید.
  • برای خود اهداف کوتاه مدت و بلند مدت قرار دهید. این اهداف به شما کمک می کند تا انگیزتان برای اجرا فعالیت ها بیشتر شود.

۴) فهرست برنامه ریزی تان را روزانه پر کنید

پس از انجام فعالیت های روزانه تان آن را در فهرست خود تیک بزنید و یا اگر فعالیت جدیدی را انجام دادید آن را یادداشت کنید. این عمل به شما کمک می کند تا در پایان روز احساس بهتری نسبت به فعالیتتان داشته باشید و در پایان هر ماه بدانید که در چه مواردی نقطه ضعف دارید و در چه مواردی بهترین عمللکرد را از خود نشان داده اید.

روش دوم: مدریت فعالیت های ضروری

۱)ورزش کردن بعد از ساعات مدرسه

فعالیت های فیزیکی تأثیر بسیار خوبی بر روان انسان دارد، به خصوص بعد از ساعات مدرسه می تواند بهترین گزینه باشد. بازی های گروهی بهترین شرایط را فراهم کی کند تا استرس و خستگی هایی که در مدرسه پشت سر گذاشتید از بین برود.

۲)صرف میان وعده های مقوی و سالم

با توجه به انرژی ای که در مدرسه صرف می کنید، این طبیعی است که در پایان احساس گشنگی داشته باشید. خوردن میان وعده های انرژی زا بهترین گزینه برای شما است تا زمانی که وقت خوردن شام برسد.  میوه هایی از جمله، سیب و موز از سالم ترین میان وعده هایی است که می توانید و انرژی تان افزایش پیدا کند.

 

حتما بخوانید:مطالعه صحیح دروس تنها در ۴ مرحله

۳) انجام تکالیف بعد از خوردن شام

بهترین زمان برای انجام تکالیف بعد از خوردن شام است، البته به شرطی که تکالیف خود را بر روی زمین و خوابیده یا نشسته انجام ندهید. زمان خود را تلف نکنید و تا آنجا که می توانید از وقت شام خوردن استفاده کنید، برای معاشرت با خانواده و تلویزیون دیدن.

۴) قبل از خوابیدن خودتان را آرام کنید

قبل از خوابیدن زمان مناسبی است که خودتان را فکر های آزار دهنده رها کنید و کار هایی را انجام دهید که باعث آرامشتان شود. در این زمان می توانید برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان را مشاهده کنید و یا موسیقی گوش کنید.

  • در فهرست برنامه ریزی تان تمام موارد از جمله تایم استراحت را یادداشت کنید.
  • ریلکس کردن قبل از خواب باعث می شود انرژی های منفی از شما دور شود و بتوانید راحتتر بخوابید.

۵)کیف مدرسه تان را قبل از خوابیدن آماده کنید

برای اینکه صبح روز مدرسه استرسی نداشته باشید بهتر است از شب قبل کتاب ها، جزوات و هر نوع وسیله ای که در مدرسه به آن نیاز دارید را آماده کنید.

  • این کار باعث می شود زمانی که از خواب بیدار می شوید زمان کافی برای خوردن صبحانه را داشته باشید.



 

روش سوم: به برنامه ریزی تان وفادار باشید

۱)ساعات اضافی ای را به برنامه تان اضافه نکنید

اگر می خواهید برنامه ریزی که انجام می دهید باعث پیشرفت و موفقیت شما بشود، زمان ها را مدام کم و زیاد نکنید. به طور مثال از در روز ۲ ساعت را به مطالعه اختصاص می داید بهتر است این زمان را زیاد یا  کم نکنید.

  • اگر گمان می کنید در مطالعه یکی از دروستان مشکل دارید و نمی توانید آن را در زمان مقرر تمام کنید بهتر است زمان بندی کلی تان را تغییر دهید به طور مثال ۲.۳۰ ساعت را به مطالعه بپردازید، نه اینکه یک روز را ۵ ساعت درس بخوانید و روز بعد ۱ ساعت زمان برای مطالعه آن درس اختصاص دهید.

۲)انعطاف پذیر باشید

مواقعی که امتحان دارید و به طور مثال یک هفته زمان برای خواندن آن دارید سعی کنید فرآیند مطالعه را به گونه ای تنظیم کنید که به برنامه ریزی شما آسیبی وارد نکن.

  • در برنامه ریزی تان ثابت قدم باشید و نگذارید مواردی همچون امتحانات به آن آسیبی وارد کند.

۳) وقت تلف نکنید

در انجام فعالیت های ورزانه خود تعلل نکنید! زمان هایی است که دوستان و یا خانواده مارا دعوت به میهمانی و یا صرف غذا در رستوران و یا دیدن تئاتر و سینما می کنند اما انجام این کار ها می تواند وقتمان را تلف کند و انجام امور روزانه عقب بیاندازد.

  • برای این انجام این امور یک زمان مشخص تعیین کنید، به طور مثال روز پنج شنبه یا جمعه را به انجام این امور اختصاص دهید.

۴)مزایای یک برنامه ریزی صحیح را بشناسید

تا زمانی یک برنامه ریزی درست نداشته باشید مزایا و فواید آن را تشخیص نمی دهید. افرادی که برای کار های روزانه شان برنامه ریزی صحیحی ندارند مداوما با استرس و اضطراب رو به رو می شوند که باعث آشفتگی ذهنی شان می شود. برنامه ریزی صحیح باعث می شود تا در انجام امور خود نظم داشته باشید و در نتیجه به آرامش روانی برسید.

 

با مشاوره تلفنی آرموو تمام مشکلات درسی ات رو بر طرف کن!

منبع:۳ روش برای بهبود فعالیت های بعد از مدرسه

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره درسی,برنامه ریزی درسی, نویسنده : armoo armoo بازدید : 191 تاريخ : شنبه 10 اسفند 1398 ساعت: 17:37

زمان مطالعه دروس حجم عظیمی از اطلاعات کتاب ها و خلاصه های درسی باید در ذهن شما ثبت شود به گونه ای که تا مدت زمان نسبتا طولانی در ذهنتان بماند اما این اتفاق برایتان افتاده که هنگام مطالعه ذهنتان آرامش نداشته باشد و هر چه می خوانید فراموش شود؟ شما باید روش ها و مراحل صحیح مطالعه را در خود توسعه دهید. در قدم اول باید تصمیم بگیرید روش درس خواندتان را تغییر دهید و اما این اتفاق زمانی به وقوع می پیوندد که شما مهمترین و راحت ترین مراحل مطالعه را یاد گرفته باشید. ما در این بخش از مقالات آرموو ۴ مرحله صحیح دروس را به شما می آموزیم:

 

آیا نیاز به مشاوره درسی و رفع اشکال دارید؟؟

 

مرحله اول: آماده شدن برای مطالعه

۱)مدیریت زمان

یک برنامه هفتگی تهیه کنید و روز مشخصی را در هر روز به مطالعه اختصاص دهید، این برنامه می تواند یک ساعت یا حتی ۳ ساعت باشد اما همین مدت زمان می تواند نمرات درسی شما را بسیار افزایش دهد. ساعات مطالعه بنا به اهداف شما و به نسبت دروس پایه ای که در آن درس می خوانید متفاوت خواهد بود. در برنامه ریزی درسی خود مصر باشید و تحت هر شرایطی آن را هر روز اجرایی کنید اما از اینکه مدت زمان کوتاهی از آن برنامه خارج شوید نهراسید و به خودتان اطمینان دهید که  زمان از دست رفته را جبران خواهید کرد.

  • شما نیاز دارید تا میان برنامه درسی مدرسه، کار های روزانه و کلاس های فوق برنامه تان تعادل ایجاد کنید و در این زمان است که میبینید چگونه نمرات درس تان بالا خواهد رفت. به یاد داشته باشید تحصیلات شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند باعث موفقیت های زیادی را برای شما رقم بزند.
  • برای کلاس های کالج، باید ساعاتی را که در هر کلاس می خوانید، پایه گذاری کنید که برحسب میزان دشواری شان زمان های مشخصی را برای آنان اختصاص دهید.

۲)دست بجنبون!

برای مطالعه یک درس و تنظیم متناسب با آن بهترین سرعت را برای خود پیدا کنید. بعضی دروس ممکن است برایمان لذت بخش باشد و  بتوانیم با سرعت بیشتری آن درس را مطالعه کنیم و مفاهیمش را در ذهن بسپاریم. اگر به یک درس علاقه ای نداشته باشید مطالعه برایتان سخت می شود و زمان مطالعه نیز طولانی خواهد شد. زمانی که احساس می کنید مطالعه یک درس برایتان راحتر است و بهتر آن را در ذهن خود ثبت کنید و هیچوقت بیشتر یا کمتر از آن حد مطالعه نکنید.

  • مطالعه در فواصل ۲۰ دقیقه به شما کمک می کند تا اطلاعات را بهتر به ذهن بسپارید.
  • اگر به طور کلی عادت دارید آهسته درس بخوانید بدانید باید مدت زمان بیشتری را برای خود تعیین کنید.(به طور مثال اگر مشاور به شما می گوید ۳ ساعت مطالعه کنید شما باید با در نظر گرفتن این عادت خود ۴ تا ۵ ساعت را به مطالعه اختصاص دهید)

۳)استراحت کافی

زمان مناسبی را برای استراحت خود مشخص کنید. به طور میانگین بین ۸ تا ۶ ساعت هر فرد در طول شبانه روز را باید به استراحت و خواب اختصاص دهد.  برای اینکه شب ها را آرام تر سپری کنید بهتر است روز خود را با ورزش و پیاده روی آغاز کنید تا در پایان روز به آرامی بخوابید. استراحت و خواب مناسب تأثیر بسیار مثبتی بر تمرکز و بهبود در عملکرد یادگیری می شود.

  • اگر هنگام مطالعه احساس خواب آلودگی دارید بهتر است با انجام ورزش های کششی این خستگی را از تن خود بیرون کنید و یا ۱۵ تا ۳۰ دقیقه استراحت کنید سپس مطالعه را آغاز کنید.

۴)مطالعه ی عمیق

چند سالی است که ابزاری همچون گوشی موبایل، تبلت و کامپیوتر از ارکان اصلی زندگی هر انسان شده اند، این ابزار ها تمرکز را از ما گرفته اند به صورتی که حتی اگر نخواهیم، ناخودآگاه به سمت این ابزار ها می رویم و سایت های خبری و یا شبکه های اجتماعی خود را چک می کنیم. اگر بخواهیم با تمرکز لازم به مطالعه بپردازیم باید گوشی موبایل، تبلت و کامپیوتر خود را از محیطی که در آن مطالعه می کنیم دور کنیم.

  • سایت ها و اپلیکشن هایی که بیشترین زمان را در آن می گذرانید برای مدتی بلاک کنید و یا پاک کنید تا اگر لزوما باید از موبایل یا کامپیوتر خود در حین درس خواندن استفاده کنید این موارد مانع تمرکزتان نشود.

۵) ذهن خود را از هر موضوعی که ربطی به موضوع مورد مطالعه شما ندارد، پاک کنید

جدولی بسازید و همه مواردی که به آن فکر می کنید و مانع تمرکز شما می شود را در آن یادداشت کنید. بهتر است این کار را قبل از آغاز مطالعه انجام دهید.

 

مرحله دوم: تنظیم فضای مطالعه

۱)بهترین مکان مطالعه را برای خود مشخص کنید

در مکانی که می خواهید به مطالعه بپردازید، باید احساس راحتی کنید نه اینکه از آن لذت ببرید! اگر از نشستن در کتابخانه متنفر هستید، مکانی بهتر مانند مبل یا صندلی های راحتی برای مطالعه پیدا کنید. موقع مطالعه بهتر است لباس های راحتی بپوشید و از پوشیدن لباس های تنگ و سخت خود داری کنید.

  • مکان هایی را برای مطالعه انتخاب نکنید که احساس خواب آلودگی را به شما می دهند، مکان هایی همچون اتاق خواب و یا تخت خواب بدترین گزینه هستند برای مطالعه در زمانی که احساس خستگی می کنید.

۲)انتخاب موزیک مناسب

بسیاری از افراد نمی توانند هنگام مطالعه به موزیک گوش دهند زیرا موجب حواس پرتی شان می شود اما افراد زیادی هستند که هنگام مطالعه گوش دادن به موسیقی موجب به تمرکز بیشترشان می شود. توصیه می شود اگر جزو آن دسته از افراد هستید که هنگام مطالعه باید به طور حتم موسیقی گوش دهید از موسیقی های بی کلام (instrumental) با سبک کلاسیک، ترینس ( trance )، باروک (baroque)و موزیک های فیلم استفاده کنید.

۳) به صدای طبیعت گوش دهید

صدای طبیعت به شما کمک می کند تا بتوانید راحتر به تمرکز برسید بدون اینکه ذهنتان آشفته شود. صداهای طبیعی همچون صدای باران، رعد و برق، باد، آبشار و جنگل می تواند به شما در حین مطالعه احساس خوشایندی ببخشد.

۴)تلویزیون را خاموش نگه دارید

اگر زمانی که به مطالعه می پردازید تلویزیون روشن باشد می تواند تمام تمرکز شما را بگیرد و ذهن شما آشفته کند. شاید برایتان پیش آمده باشد، زمانی که در حین مطالعه تلویزیون تان روشن بوده است هر چقدر هم مطالعه کنید چیزی یادتان نمی ماند، باید گفت این طبیعی است که روشن بودن تلویزیون باعث می شود ذهنتان دچار پرش شده و چیزی از کتاب را به خاطر نیاورد.

۵)میان وعده مقوی

از میان وعده های سالم استفاده کنید، میان وعده هایی که دارای چربی و شکر باشند. سعی کنی از میوه و سبزیجات تازه برای میان وعده خود استفاده کنید. از موارد دیگری که می توانید برای میان وعده خود استفاده کنید شکلات تلخ  به همراه چای یا آب است.

  • از خوردن حجم زیادی از موادی که شکر و کربوهیدرات دارند همچون نودل، چیپس و شیرینی جلوگیری کنید. خوردن نوشیدنی های انرژی زا هنگام مطالعه می تواند بسیار مضر و آسیب رسان باشد.

مرحله سوم: استفاده از روش های مؤثر در مطالعه

۱)این پنج روش را امتحان کنید

پیش مطالعه (survey) ، سؤال پرسیدن(questionمطالعه دقیق (readبا صدا خواندن (reciteمرور کردن (review) این روش را به SQ3Rمی نامند.

  • با پیش مطالعه آغاز کنید، این به معنی نگاه کردن به سر فصل ها تا به جستجو در جدول ها، شکل ها و کلمات پررنگ است.
  • سپس برای هر عنوان سؤالی را طرح کنید.
  • شروع به مطالعه دقیق کنید و تلاش کنید تنها یک بار اما به صورت عمیق کتاب را مطالعه کنید.
  • یک بار کتاب خود را با صدا برای خود بخوانید.
  • یک بار مرور کتاب را مرور کنید و مطمئن شوید که چیزی را جا نیانداخته اید.

۲)مطالب مهم را برای خود نشانه گذاری کنید

هنگامی که یک مطلب را می خوانیم متوجه موضوعات اساسی و مهم آن می شویم و بهتر است در همان لحظه آن مطالب را هایلایت(نشانه گذاری) کنید. توصیه می شود که به تعداد دفعات زیاد این کار را انجام ندهید زیرا هنگام مرور کردن موجب خطا در خوانش شما می شود.

  • هایلایت کردن یا همان نشانه گذاری کردن سرعت شما را در هنگام خلاصه برداری و مرور کردن افزایش می دهد.
  • اگر کتابی که مطالعه می کنید کتاب درسی مدرسه یا دانشگاهتان است می توانید هنگام نشانه گذاری از برچسب نیز استفاده کنید تا نظرات مهم معلمتان را در آن بخش یادداشت برداری کنید.

۳)مطالب را خلاصه برداری کنید

بهنگام مطالعه و مرور کتاب سعی کنید مطالب را به زبان خودتان یادداشت برداری کنید.

  • اگر در خلاصه برداری به هنگام مطالعه مشکل دارید، تلاش کنید پس از مطالعه آن را به فرد دیگری آموزش دهید زیرا این امر به شما کمک می کند تا مطالب کتاب برای شما راحتر تحلیل شوند.
  • هنگام خلاصه برداری سعی کنید با رنگ دیگری آن مطلب را یادداشت برداری کنید. زیرا مغز شمال هنگام مطالعه با تمایز بیشتری آن مطالب را ذهنتان بارگذاری می کند.

۴) برای خود فلش کارت بسازید

اگر مطالبی که می خوانید به نظرتان مهم است آن را در فلش کارت خود یادداشت کنید تا در زمان هایی که منتظر اتوبوس یا مترو هستید و در زمان های پرت شده دیگرتان از ان ها استفاده کنید.

  • فلش کارت های خود را می توانید به صفحه کامپیوتر، میز درسی و مکان های دیگر بچسبانید تا بتوانید راحتتر مطال را مرور کنید.

۵) میان جملات یا کلمات پیوند ایجاد کنید

مؤثرترین روش برای حفظ اطلاعات، پیوند دادن آن به اطلاعاتی است که در ذهن شما جای گرفته است. استفاده از این روش یادگیری را برای مطالبی با حجم زیاد آسان تر می کند.

  • از سبک یادگیری خود استفاده کنید. به آنچه در حال حاضر می آموزید و به راحتی به یاد می آورید فکر کنید – متن آهنگ؟ نشانه ها؟ تصاویر؟ سعی کنید مطلبی را که می خوانید و در ذهنتان پایدار نمی ماند را به یکی از موضوع های مورد علاقه تان ارتباط دهید تا برای همیشه در ذهنتان بماند.

۶)مطالب را به چند بخش تقسیم کنید

یکی از بهترین روش هایی که فرآیند یادگیری را برای شما می تواند آسان تر کند این است که شما مطالب را چند بخش تقسیم کنید. شما می توانید موارد را بر اساس موضوع، کلمات کلیدی یا هر روش دیگری که برای شما معقول باشد، گروه بندی کنید.

۷) مطالب را در یک برگه یادداشت کنید

سعی کنید در یک صفحه یا دو صفحه به صورت متراکم یادداشت برداری کنید و در طول روز این دو صفحه را مداوما مرور کنید. شاید بپرسید این چه فرقی با کتاب دارد و چرا خود کتاب را مرور نکنیم؟ باید گفت مرور کل تاب می تواند از نظر روانی شما را خسته کند اما زمانی که در دو برگ به صورت متراکم مطالب را یادداشت برداری می کنید با توجه به حجم کم آن نسبت به کتاب احساس بهتری را می تواند منتقل کند.

مرحله چهارم: مطالعه ی پر بازده

۱)استراحت کنید

بعد از هر ساعت مطالعه بهتر است بین ۵ تا ۳۰ دقیقه استراحت کنید. در این زمان می توانید بخوابید یا یک فیلم ببینید اما بهتر است کاری را انجام دهید که بیشترین لذت  را برای شما دارد و ذهنتان را می تواند در چند دقیقه به آرامش برساند.

  • در زمان استراحت خود بهتر است کار های فیزیکی انجام دهید به طور مثال کمی ورزش کنید، با حیوان خانگی تان بازی کنید یا بدوید. هر کاری که بتواند ضربان قلب شما را بالا ببرد در روند مطالعه شما بسیار مفید خواهد بود.

۲) از یک کلمه خاص برای بالا بردن تمرکزتان استفاده کنید

شاید برای شما نیز پیش آمده است که هنگام مطالعه و یا زمان هایی که معلم شروع به درس دادن می کند ذهنتان دچار آشفتگی شده و تمرکزتان از دست برود. در این زمان ها بهتر است یک کلمه یا واژه خاص برای خود انتخاب کرده و مدام آن را تکرار کنید تا فکر هایی که باعث آشفتگی تان می شود از ذهنتان پاک شده و با تمرکز بیشتر به مطالعه ادامه دهید.

۳) یادداشت برداری مفید در کلاس

زمانی که در کلاس هستید مطمئن شوید که از تمام حرف ها ی مهم معلمتان یادداشت برداری کرده اید. تلاش کنید در طول همان روز مروری بر یادداشت های خود داشته باشید. یادداشت های خود را مرتب کنید به طور مثال اگر یادداشت هایتان بدخط است آن را بازنویسی کنید.

۴)برای خود علاقه مندی ایجاد کنید

اگر مطالعه کردن برایتان فرآیندی خسته کننده است و حتی با فکر اینکه با مطالعه بیشتر می توانید دانشتان را افزایش دهید و یا شغل مناسب تری پیدا کنید شما را نمی تواند قانع کند بهتر است علاقه مندی های دیگری برای خود بیابید.

۵) مطالب سخت تر را در قدم اول بخوانید

هنگامی که مطالب سخت تر را می خوانید دیگر خواندن مطالب ساده تر کاری دشواری به نظر نمی رسد و می تواند فرآیند مطالعه را برایتان لذت بخش تر کند. خواندن مطالب سخت ممکن است کمی انرژی شما را بگیرید اما با یک استراحت کوتاه می توایند به خواندن مطالب ساده تر بروید تا فرآیند مطالعه به پایان برسد.

۶)مطالعه ی گروهی

هم کلاسی هایتان را مجاب کنید تا با شما همراه شده و در کنار هم مطالعه کنید. مطالعه گروهی فواید بسیار زیادی دارد از جمله هنگام بروز مشکل در یک مبحث کسی هست که به شما آموزش دهد و شما را کمک کند تا آن مطلب را آسان تر بیاموزید.می توانید هر هفته یک مبحث را انتخاب کرده و با هم به مطالعه آن بنشینید.

با مشاوره تلفنی آرموو تمام مشکلات درسی ات رو بر طرف کن!

 

منبع:مطالعه صحیح دروس تنها در ۴ مرحله

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره درسی,رفع اشکال, نویسنده : armoo armoo بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 18:30

احساس اضطراب یک واکنش نسبتاً عادی هنگام تجربه موقعیت های هیجان انگیز، استرس زا یا جدید است. با این حال، دانش آموزانی که در مدرسه اضطراب دارند می توانند یک اختلال جدی تری داشته باشند که نیاز به درمان دارد. اضطراب هنگامی شروع می شود که دانش آموز را از فرصت هایی مانند شرکت در فعالیت های خارج از برنامه یا مشاغل اجتماعی دور کند. در این بخش از مجله آرموو نگاهی داریم به ۱۰ نشانه مهم اضطراب دانش اموزان در کلاس.

انستیتوی ملی بهداشت روان گزارش می دهد که تقریباً ۲۵٪ از نوجوانان بین ۱۳ تا ۱۸ سال دچار اختلال اضطراب هستند و کمی کمتر از ۶٪  آن ها دچار اختلال اضطراب شدید هستند. این بدان معناست که از هر چهار نوجوان یک نفر با اضطراب دست و پنجه نرم می کند که بر زندگی روزمره آنها تأثیر منفی می گذارد.

 

آیا نیاز به مشاوره درسی و رفع اشکال دارید؟؟

 

۳ شکل اضطراب در دانش آموزان

معمولاً اضطراب در کودکان و نوجوانان از مهدکودک تا کلاس دوازدهم به سه شکل مختلف بروز می کند: امتناع از رفتن به مدرسه، اضطراب امتحان و اضطراب اجتماعی.

این سه شاخه اضطراب دانش آموزان می تواند در اثر عوامل مختلف ایجاد شود و معمولاً نشانه ای از یک اختلال اضطرابی عمیق تر است.

پنج نوع عمده از اختلالات اضطرابی وجود دارد، این موارد شامل اختلال اضطراب عمومی، هراس، اختلال وسواس فکری، اختلال اضطراب پس از آسیب دیدگی و اضطراب اجتماعی است.

از آنجایی که اضطراب دانش آموزان معمولاً یکی از عمده ترین اختلالات ناشی اتفاقاتی است که در مدرسه رخ می دهد، درک کردن معلمان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا درک این امر به منظور پشتیبانی و ارائه منابع مؤثر برای بهتر شدن دانش آموزان بسیار اهمیت دارد. مؤثرترین روش برای کمک به دانش آموزان که مداوما اضطراب دارند، دانستن چگونگی پرداختن به آن است.

غالباً به اضطراب دانش آموزان بی توجهی هایی صورت می گیرد و رفتار غیرقابل پیش بینی آنها، مانند حاضر نشدن بر کلاس، ممکن است غیرمسئولانه تلقی شود. اگر معلمان آمادگی داشته باشند و بتوانند کاری کنند که دانش آموز از میزان اضطرابش کم شود، می تواند محیط امنی را ایجاد کنند تا دانش آموز احساس بهتری در کلاس درسی خود داشته باشد و با احساس بهتری به تحصیل بپردازد.

 

۱)تغییرات عاطفی

زمانی که دانش آموزان اضطراب را تجربه می کنند که به صورت مداوم با آن مواجه می شوند و این امری خارج از کنترل می شود برای آنان طوری که با یک اتفاق ساده و کوچک می توانند رفتار های غیر منطقی از خود بروز دهند. دانش آموزانی که با اضطراب های خارج از کنترل دست پنجه نرم می کنند بسیار تحریک پذیرند و هر اتفاقی می تواند باعث اضطراب بیشتر آنان شود.

دانش آموز ممکن است همچنین  احساس بی قراری داشته باشد که برای جلوگیری از وضعیتی که از نظر آنان تهدیدآمیز است رفتار های غیرمنتظره ای بروز می دهند. به طور مثال در حین امتحان این اضطراب می تواند باعث شود دانش آموز به یک باره از کلاس بیرون بیاید و از امتحان دادن امتناع کند.

تغییرات عاطفی همچنین می تواند ترس بیش از حد و غیر منطقی از انجام کار های روزانه، عصبی بودن و عزت نفس پایین در فرد ایجاد کند.

 

۲)تغییرات اجتماعی

یکی از اضطراب هایی که در دانش آموزان رخ می دهد، تغییرات و موقعیت های اجتماعی است که برای آنان رخ می دهد. به طور مثال دانش آموزانی که دارای اضطراب های اجتماعی هستند نمی توانند همانند دوستان خود به فعالیت های اجتماعی معمول خود بپردازند، آنان با آوردن بهانه هایی تلاش می کنند تا از هر گونه فعالیتی در اجتماع سرباز بزنند. اضطراب های اجتماعی به طور معمول از میانگین سنی ۱۳ سالگی شروع می شود و تا دوران دبیرستان به حساسیت بیشتری می رسد.

دانش آموزانی که دارای اضطراب های اجتماعی هستند، انزوا طلب و گوشه گیر می شوند و به همین علت مدت زمان زیادی را به تنهایی می گذرانند. در برخی موارد که اضطراب اجتماعی در افراد بسیار شدت پیدا می کند، دانش آموزان به اختلال لالی(سکوت) اختیاری مبتلا می شوند. معلمان در مدرسه باید رفتار های دانش آموزان را زیر نظر بگیرند تا در صورت نشانه های رفتاری غیر عادی و یا سرکشانه بتوانند در موقعیت مناسب آن ها را برای درمان جدی تر به مشاوران معرفی کنند.

 

۳)تغییرات فیزیکی

زمانی که تغییرات فیزیکی به علت اضطراب شدید شروع می شود، برای بدست آوردن بهترین نتیجه باید نمونه های آن را مورد بررسی قرار داد. برخی از نشانه های تغییرات فیزیکی می تواند شامل: سردرد، سرگیجه، تعریق بدن، درد در عضلات، حالت تهوع و بیماری معدوی، خستگی بیش از حد، کم اشتهایی و بی اشتهایی غیر معمول باشد.

نکته: باید گفت سردرد  های متناوب و دوره ای به طور حتم نشانه از اضطراب دانش آموزان نیست و ممکن است عوامل دیگری همچون کمبود ویتامین و مشکلات دیگر باشد که بهتر است برای درک درست آن به پزشک مراجعه کنید.

 

حتما بخوانید:۶ نوع از اختلالات یادگیری و علائمی که باید بدانید

۴)آشفتگی(اختلال) در خواب

خوابیدن نقش بسیار اساسی در سلامتی هر فرد دارد. توصیه مشاوران و روانشناسان برای دانش آموزانی با سنین ۱۳ تا ۱۸ سال این است که بین ۸ تا ۱۰ ساعت را در طول روز به خوابیدن و استراحت اختصاص دهند. اضطراب ها در دانش آموزان می تواند تأثیرات بسیار منفی ای بر خواب آنان بگذارد. مشکلاتی در خوابیدن، خواب ماندن، کابوس های وحشتناک و خستگی بعد از خواب می تواند نشانه هایی از اضطراب دانش آموزان باشد. برای پیش گیری بهتر است از نشانه های رفتاری ای که بدون علت اتفاق می افتند به سادگی گذر نکنید و آنان را جدی بگیرید.

۵)عملکرد ضعیف مدارس

مدارس با عملکرد ضعیفشان در نوع آموزش و روش تربیتی می توانند باعث ایجاد اضطراب در دانش آموزان می شود. دانش آموزانی که از اضطراب رنج می برند ممکن است به دلیل بیماری های جسمی ناشی از اضطراب از مدرسه اخراج شوند و یا به دلیل اختلال خواب و نگرانی مداوم، تمرکز شان را در کلاس درس از دست بدهند.

علائم مشخص شده شامل کاهش در نمرات، تکالیف غالباً گمشده و مشکل در تمرکز است.

 

۶) حملات اضطرابی و ترس های ناگهانی

از نشانه های هجوم اضطراب و ترس های ناگهانی اختلال اضطراب است، هر چند همه افرادی که دارای اضطراب هستند دچار این حملات نمی شوند. افراد بسیار زیادی نمی توانند این حملات سخت را تحمل کنند و تجربه کردن آن برایشان دشوار است. توجه به این نکات حائز اهمیت است که اگر دانش آموزان این نوع نشانه های رفتاری از خود بروز دهد باید بدانید  که ممکن است دچار حمله اضطرابی شده باشد شامل: سرگیجه، ناراحتی و یا درد معده، مشکلاتی در تنفس، درد در قفسه سینه، بی حسی در برخی از اندام های بدن و احساس کرختی

معلمان باید در این شرایط یک محیط مناسب را برای دانش آموز فراهم کنند و به آنان توجه کنند تا خدایی ناکرده به اتفاقات ناگوار و تلخی منجر نشود.

۷)امتناع از مدرسه رفتن

یکی از بارزترین علائم اضطراب دانش آموزان امتناع از مدرسه یا هراس مدرسه است. این در شرایطی است که دانش آموز برای نرفتن به مدرسه، هر بهانه ای می آورد و گاها خود و خانواده اش را به خطر می اندازد. در موارد شدید امتناع از مدرسه رفتن دانش آموزان و فرار آنان به هر بهانه ای از مدرسه منجر به اخراج آنان از مدرسه می شود.

 

۸)اختلال بدخلقی (tantrums)

رفتار غیر قابل پیش بینی و یا به قولی قشقرق در دانش آموزان با هر سن می تواند به وجود آید. به طور مثال دانش آموزانی که دارای این اختلال هستند ممکن است در موارد حاد این امر باعث ترک تحصیلشان بشود و ضربه های بزرگی به آنان وارد کند. دانش آموزان بدخلق ممکن است باعث ایجاد آشوب هنگام سخنرانی ها، کلاس های درس یا محیط مدرسه شوند و تمرکز دانش آموزان دیگر را نیاز بهم بریزند.  بهتر است معلمان و مدیران مدرسه در صورت مشاهده این نوع رفتار ها سعی بر ریشه یابی این موضوع و برطرف کردن مشکل اساسی بکنند.

۹)وسواس در جهت کمال گرایی

دانش آموزان که دارای اضطراب های به ویژه اضطراب در عملکرد هستند دارای وسواس کمال گرایی هستند. این نوع افراد به خود فشار های زیادی را وارد می کنند تا اشتباه نکنند و خوشان را کامل نشان دهند. وسواس در کمال گرایی می تواند عزت نفس دانش آموزان را کم کنند و آسیب های جبران ناپذیری را به آنان وارد کنند.

 

۱۰) عادات نامناسب در فرض کردن امور

یکی از مشکلات شایع در دانش آموزان اضطرابی آن است همیشه بدترین فرض ممکن را در انجام امور خود دارند، به طور مثال زمانی که امتحان می دهند احساس می کنند بدترین نمره را می آورند و توسط هم کلاسیان، معلم و والدین خود مورد سرزنش قرار می گیرند. دانش آموزانی با این نوع نشانه های رفتاری بهتر است مدت زمان کوتاهی توسط مشاوران آموزش های لازمه را ببینند تا این عادات و رفتار های نامناسب را ترک کنند تا در سنین بزرگسالی با همسر، فرزند و در موقعیت شغلی و اجتماعی به خود و دیگران آسیب وارد نکنند.

 

کلام آخر:

معلمان نباید تنها به آموزش تکیه کنند و نسبت و به خلق و خوی های رفتاری دانش آموزان بی تفاوت باشند، با توجه به اینکه دانش آموزان اکثر اوقات خود را در مدرسه به سر می برند معلمان راحتر می توانند نشانه های رفتاری که باعث بروز مشکل در نوع درس خواندن و مسائل اجتماعی آنان می شود را شناسایی کنند. بهتر است این نوع دانش آموزان را بهتر درک کرد و در صورت لزوم آنان را با یک مشاوره تلفنی بهتر و بیشتر راهنمایی کرد.

 

با مشاوره تلفنی آرموو تمام مشکلات درسی ات رو بر طرف کن!

 

منبع:۱۰ نشانه مهم اضطراب دانش آموزان در کلاس

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : مشاوره درسی,رفع اشکال درسی, نویسنده : armoo armoo بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 15:49

استخراج ارز دیجیتال یا ماینینگ فرآیندی است که در آن افراد استخراج کننده (ماینر) قدرت پردازش دستگاه های استخراج خود را در اختیار شبکه قرار می دهند تا در تراکنش های شبکه تأیید شود و به ازای این عمل سکه جدید دریافت می کنند که همان ارز دیجیتال است. استخراج ارز دیجیتال تنها به وسیله حل معادلات پیچیده ریاضی ممکن است، که تنها سخت افزار ها بسیار پیشرفته می توانند آن را انجام دهند.

آیا نیاز به مشاوره کاوش و استخراج ارز دیجیتال دارید؟؟

سخت افزار های استخراج ارز دیجیتال:

برای شروع استخراج ارز دیجیتال نیاز دارید که دستگاه سخت افزار آن را تهیه کنید. این سخت افزار نیاز به به یک نرم افزار کامپیوتری نیز دارد. هزینه های سخت افزار های استخراج بسته به میزان برق مصرفی شان و سرعت در پردازش حل معادلات برای تولید ارز دیجیتال، متغیر خواهد بود. انواع دستگاه های سخت افزار شامل: CPU، کارت گرافیک GPU، antminer، avalonminer و … است. از معایب این دستگاه ها میزان برق مصرفی بسیار بالا، گرمایش دستگاه و سر و صدای آن ها است. این دستگاه ها هر کدام شان با توجه به قدرت پردازش شان در تحلیل بلاک ها و حل معادلات بسیار پیچیده ریاضی در هر ثانیه کاربرد های متفاوتی دارند.

نرم افزار های استخراج ارز دیجیتال:

زمانی که سخت افزار یا همان دستگاه استخراج ارز دیجیتال را خریداری کردید باید یک نرم افزار بر سیستم خود نصب کنید تا عملیات استخراج تکمیل شود. نرم افزار های در واقع رابط هایی هستند که اطلاعاتی راجع به نوع عملکرد و در آمد حاصل از پردازش های دستگاه سخت افزار را در اختیار ماینر ها (استخراج کنندگان) قرار می دهند.انواع نرم افزار های استخراج ارز دیجیتال شامل: easy miner، multiminer ، bitminter، GUI miner، BFGMiner، BTCMiner است.

آلودگی صوتی دستگاه های استخراج کننده:

باید گفت دستگاه های استخراج با سر و صدای بسیار زیادی همراه هستند، که همین موضوع نگه داری آنان را با مشکل روبه رو می کند. با توجه به اینکه دستگاه ها هنگام پردازش و حل معادلات پیچیده در هر ثانیه بسیار گرم می شوند باید از دستگاه های خنک کننده ای برای آنان استفاده کرد که همین مورد بر میزان سرو صدای آنان می افزاید. با وجود این میزان از آلودگی صوتی نگه داری دستگاه های استخراج در منزل نمی تواند نظری منطقی باشد مگر آنکه در کمد ها و محفظه های پوششی نگه داری شوند.

اینترنت مصرفی دستگاه های استخراج کننده:

دستگاه های استخراج باید به مودم وصل باشند و میزان مصرف اینترنت برای آن بسیار مناسب است و جای نگرانی ای ندارد. این دستگاه ها با کابل LAN به اینترنت وصل می شود. سرعت اینترنت تأثیر آنچنانی بر میزان سرعت پردازش و حل معادلات پیچیده ندارد اما بهتر است که از اینترنت پر سرعت برای این دستگاه ها استفاده شود.

میزان برق مصرفی برای دستگاه های استخراج کننده:

برق مصرفی هر خانه ۱۵ آمپر است و برق مصرفی این دستگاه ها حدودا ۷ آمپر است که به همین خاطر استفاده از یک دستگاه استخراج در یک خانه ممکن است. استفاده از کابل محافظ برق نیز یکی از الزامات برای دستگاه های استخراج کننده است.

 

از نکات مهمی که باید هنگام نصب و راه اندازی دستگاه بدانیم آن است که باید به صورت روزانه آن ها را چک کنیم تا در صورت بروز خطا و مشکل به سرعت آن ها را برطرف کنیم. مشاوره در این زمینه می تواند از استرس ما نسبت راه اندازی و اجرای دستگاه کم کند تا با خیال راحتر عملیات استخراج را آغاز کنیم و و سرمایه گذاری مطمئنی را در این زمینه به اجرا در آوریم.

با مشاوره تلفنی آرموو تمام سؤالاتت رو در زمینه کاوش و استخراج ارز های دیجیتال بپرس و مشکلاتت رو در کمترین زمان برطرف کن

 

منبع:از خرید سخت افزار تا نصب نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : ارز دیجیتال,مشاور ارز دیجیتال, نویسنده : armoo armoo بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 4 اسفند 1398 ساعت: 13:23

سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال سال های است که ذهن افراد را مشغول به خود کرده است. همانند بازار های سهام و بورس بازار ارز دیجیتال نیز دارای اصطلاحاتی است که بهتر از قبل با آن آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید با دید بهتری این بازار را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. در این بخش از مجله آرموو نگاهی داریم به چند نمونه از اصطلاحات جالب و پر کاربرد در ارز های دیجیتال:

 

آیا نیاز به مشاوره کاوش و استخراج ارز دیجیتال دارید؟؟

 

۵۱% Attack

اگر بیش از نیمی از توان رایانه در یک شبکه توسط یک نفر منفرد یا یک گروه از افراد انجام شود ، یک حمله ۵۱٪ در حال انجام است.

FOMO 

حس از دست دادن و ترس در فروش و یا نگه داری ارز دیجیتال را فومو می گویند. احساس غافلگیرانه ای که باید وقتی قطار شروع به افزایش سرعت کرد، به قطار بروید.Fear of missing out

ALT COIN

هر ارز رمز پایه ای غیر از بیت کوین و اتریوم را آلت کوین می گویند.

Pump And Dump

هر خبری که باعث افزایش و کاهش نرخ ارز های دیجیتال شود، PND  مخفف  آن است.

Whale

افرادی که سرمایه گذاری های بسیار کلان در ارز های دیجیتال می کنند.

HODL

تاکید بر نگهداری ارز های دیجیتال و به فروش نرساندن آن ها.

Token

اشاره به افرادی که روی “ارز” پروژه های غیر متمرکز و شبکه های غیر شخصی شان یا قرار داد های هوشمند که در شبکه اتریوم ساخته شده است کار می کنند.

ATH

زمانی که هر کدام از ارز های دیجیتال رکورد جدیدی را به لحاظ ارزشی می زنند. مقدار اتر که برای هر واحد گاز در معامله صرف می شود. آغازگر معامله قیمت گاز معامله را انتخاب و پرداخت می کند. معاملات با قیمت بنزین بالاتر توسط شبکه اولویت دارند. All Time High بالاترین قیمتی که توسط ارز های دیجیتال به دست آمده.

ATL

کمترین ارزشی که تاکنون از هر ارز رمز دیجیتال بدست آمده. All Time Low

ROL

زمانی که پولی که سرمایه گزاری کرده اید به سود دو برابر می رسد.

Stable coin

ارز رمزپایه ای با نوسانات بسیار کم، که می تواند برای تجارت و سرمایه گزاری انتخاب شود.

Bear /Bearish

این کلمه از افراد فعال در وال استریت آمده است و از واژه خرس به منظور  کاهش نزولی یک دارایی اشاره می شود.

 Bull / Bullish

از واژه گاو به منظور افزایش صعودی یک دارایی اشاره می شود که باید گفت این نام نیز افراد فعال در وال استریت آمده است.

آیا از ۵ قدم مهم برای استخراج ارز های دیجیتال اطلاع دارید؟؟

Bag

زمانی که هر ارز مز پایه ای را به مقدار زیاد نگه دارید شما یک سبد ارز رمزه پایه دارید.

Atomic swap

راهی که به مردم نشان می دهد به جای خرید و فروش ارز های دیجیتا آن را در بازار مبادله کنند.

Cap

سرمایه گذاری کوتاه مدت در بازار.

Confirmed

وقتی یک معامله توسط شبکه مورد تأیید قرار می گیرد و شبکه ای به شبکه دیگر متصل می شود.

Decryption

تبدیل متن رمز نگاری شده به اعداد و جملاتی که هوش انسانی آن را درک کند و به نظرش ساده بیاید.

Deflation

زمانی که تقاضا برای یک ارز رمز نگاری شده خاص کاهش می یابد و قیمت آن با کاهش نزولی همراه می شود.

Depth chart

در این نمودار درخواست های خرید و فروش به صورت دقیق و آنالیز شده نمایش داده می شود.

Double Spend

زمانی که فرد ارز دیجیتال خودش را در دو  کیف پول مختلف قرار می دهد.

DYOR

به معنای آن است که تحقیقات لازمه در مورد ارز های دیجیتال را خودتان انجام دهید و به گزارشات دیگران اعتنایی نکنید.  do your own research.

Air drop

این یک کارزار بازاریابی است که به توزیع سریع یک ارز رمزنگاری از طریق جمعیتی از مردم اشاره دارد.

 Bued

اگر هر سکه ای در ارز شبکه ساخته نشود می گویند سوخته شده است.

Cold Storage

اصطلاح دیگری برای کیف پول های کاغذی.

FA

آنالیز های اساسی در ارز های رمز نگاری شده

Fiat

اشاره به پول هایی که توسط دولت ها مناقصه قانونی شناخته می شود، همانند دلار و پوند و یورو.

 Fud

به معنای عدم قطعیت، شک و ترس در سرمایه گذار.

Moon

اصطلاحی که برای افزایش قیمت ارز های دیجیتالی استفاده می شود به طور مثال زمانی که می گویند bitcoin is mooning  یعنی ارز بیت کوین، قیمت رو به بالایی را در پیش گرفته است.

Peer to peer

در یک ارتباط همتا به همتا ، دو یا چند کامپیوتر با یکدیگر یک شبکه تشکیل می دهند بدون اینکه شخص ثالثی به عنوان واسطه میان آن ها قرار گیرد. اصطلاحانه به آن P2P نیز گفته می شود.

RECT

اصطلاح عامیانه برای معنای تخریب شدن، اصطلاحی که برای توصیف ضرر  در یک تجارت استفاده می شود.

 Seed

نقطه آغاز، یعنی زمانی که شناسه کیف پول خود را دریافت می کنید. این شناسه بسیار باارزش است و باید از آن به خوبی و کاملا مخفیانه نگه داری شود.

 Test Net

زمانی که فرد ماینر یک نسخه جدیدی از بلاک  ها را پیدا می کند و به صورت آزمایشی آن را تست می کند.

 Timestamp

زمانی که معامله ای در حال اجرا است و نشانه از گردآوری بخشی از ارز های رمز نگاری شده در آن است.

Pool mining

اگر جامعه ماینر ها (استخراج کنندگان) را به معدن کاران تشبیه کنیم می توان گفت استخر های استخراج، معدن گروه هایی از معدن کاران اند که موافقت می کنند قدرت پردازش دستگاه های خود را برای استخراج در یک مکان به اشتراک بگذارند.

Group mining

اصطلاح دیگری برای استخر های استخراج.

Nice hash

بازاری است که در آن می توانید قدرت پردازش نرم افزار ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید.

Hash rate

یا همان نرخ هش را می توان به عنوان سرعتی که یک دستگاه استخراج در حل معادلات بلوک ها دارد تعریف کرد.

  Hard cap

در هنگام ارائه اولین سکه هایی که از دستگاه استخراج تولید می شود می توان یک درپوش بر آن بگذارید زیرا این مبلغ تمام آن چیزی است که در نظر داشته اید و در همین نقطه می خواهید استخراج را متوقف کنید.

JOMO

به معنای لذت از دست از دادن joy of missing out

Oracles

نماینده ای که اطلاعات بلاک را بدست اورده و تحت شرایط تصمیم می گیرد که ان را شبکه بلاک چین انتقال دهد.

با مشاوره تلفنی آرموو تمام سؤالاتت رو در زمینه کاوش و استخراج ارز های دیجیتال بپرس و مشکلاتت رو در کمترین زمان برطرف کن

منبع:چند اصطلاح جالب در ارز های دیجیتال

آرموو...
ما را در سایت آرموو دنبال می کنید

برچسب : ارز دیجیتال,مشاور ارز دیجیتال, نویسنده : armoo armoo بازدید : 179 تاريخ : شنبه 3 اسفند 1398 ساعت: 16:26